  • 1. Data: 2003-08-03 12:29:00
    Temat: Podatek od praw majątkowych.
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Jaki jest podatek od kwoty za którą przekazuje prawa majątkowe?

    Jeżeli w jednej umowie o dzieło jest, że wykonuje program i przekazuje prawa
    majątkowe to jak to rozwiązać? Na osobnych umowach?

    Poz drawiam

  • 2. Data: 2003-08-03 14:37:07
    Temat: Re: Podatek od praw majątkowych.
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    BoJo napisał(a) Sun, 3 Aug 2003 14:29:00 +0200 na pl.soc.prawo:
    > Jaki jest podatek od kwoty za którą przekazuje prawa majątkowe?
    >
    > Jeżeli w jednej umowie o dzieło jest, że wykonuje program i przekazuje prawa
    > majątkowe to jak to rozwiązać? Na osobnych umowach?

    Nie, na jednej, piszesz umowę o dzieło i zawierasz w niej punkt w którym
    jest napisane że przekazujesz prawa autorskie majątkowe.

    Podatek 20% od sumy określonej na umowie pomniejszonej o koszty
    uzyskania przychodu.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl

  • 3. Data: 2003-08-03 19:52:03
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > jest napisane że przekazujesz prawa autorskie majątkowe.
    >
    > Podatek 20% od sumy określonej na umowie pomniejszonej o koszty

    A myślałem, że na wykonanie dzieła jest 20% a na przekazanie praw autorkich
    oraz praw majątkowych 50%. Jakoś tak w portalach znalazłem

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-08-03 23:21:48
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    BoJo napisał(a) Sun, 3 Aug 2003 21:52:03 +0200 na pl.soc.prawo:

    > A myślałem, że na wykonanie dzieła jest 20% a na przekazanie praw autorkich
    > oraz praw majątkowych 50%. Jakoś tak w portalach znalazłem

    To nie o pdatku ale o kosztach uzyskania przychodu jakie możesz sobie
    odliczyć.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498 || www.mariuszr.prv.pl || mariuszr[at]post.pl
    "Jest coś dziwnie nudnego w szczęściu innych ludzi."
    [Aldous Huxley]