  • 1. Data: 2003-08-03 13:41:45
    Temat: fundusz alimetacyjny
    Od: "tala" <tess!@#$%SPAM_@poczta.pless.pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    Przez jakis czas pobieralam (przyslugujace mi od mojego ojca) alimenty z
    funduszu alimentacyjnego ZUS. Uczylam sie w trybie dziennym. Teraz
    skonczylam studia inzynierskie i alimenty przestaly mi przyslugiwac.
    Jednak od pazdziernika planuje kontynuowac nauke na studiach zaoczynych -
    uzupelniajacych.
    Od niedawna pracuje na pelny etat.
    Jesli bym nie podjela pracy alimenty przyslugiwalyby mi od momentu
    rozpoczecia studiow uzupelniajacych. Czy w zwiazku z tym, ze pracuje
    stracilam prawo do swiadczen?? Slyszalam, ze osoba pobierajaca alimenty moze
    miec dochody ale do jakiejs okreslonej kwoty.... tylko jakiej??
    Bardzo prosze o rade - nigdzie nie moge znalesc informacji na ten temat.

    Pozdrawiam,
    tala