  • 11. Data: 2006-08-16 20:00:00
    Temat: Re: kolejny wyrok za gor
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > nie poznajesz kameleona?

    Poznaje, ale chcialem go choc raz sprowokowac do merytorycznego poparcia
    swoich chorych tez jakimikolwiek argumentami. Na razie czekam;-))

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-08-16 21:20:24
    Temat: Re: kolejny wyrok za gorącą kawę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "magister" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jest to oblanie bez celu poparzenia, w przeciwienstwie do "oblania" ktore
    > sugeruje celowe, wzglednie swiadome, dzialanie.

    Posuwając kubek z wrzątkiem po ladzie co najmniej godził się na to, że może
    oblać klientkę. Zresztą, z tego co udało mi się zrozumieć z tego cytatu, to nie
    chodzi o postępowanie karne, a cywilne. I tutaj celowość działania ma znaczenie
    drugorzędne.

    Opisana przez Ciebie sprawa nie ma nic wspólnego z słynną sprawą przeciwko
    McDonalds. Tam doszło do poparzenia kawą z kubka przez samego klienta. Klient
    się poskarżył, że nie wiedział, że kawa jest gorąca. To zupełnie co innego.

  • 13. Data: 2006-08-17 07:18:13
    Od: m...@g...com

    Michał Wilk wrote:

    > Poznaje, ale chcialem go choc raz sprowokowac do merytorycznego poparcia
    > swoich chorych tez jakimikolwiek argumentami. Na razie czekam;-))

    Lepiej go nie prowokuj, bo to wyciąga go z KF tym którzy go w porę
    rozpoznali.

    p. m.

    ps: wreszcie mam czytnik który killfile'uje po NNTP-Posting-Host

  • 14. Data: 2006-08-17 07:50:59
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    magister napisał(a):

    > a kto mowi tutaj o niedbalstwie?

    "She said the clerk did not put an insulating sleeve on the cup". Miał
    obowiązek założenia pokrywki zabezpieczającej przed rozlaniem a tego nie
    zrobił. To jest niedbalstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 15. Data: 2006-08-17 12:26:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@w...com> napisał

    > "She said the clerk did not put an insulating sleeve on the cup". Miał
    > obowiązek założenia pokrywki zabezpieczającej przed rozlaniem a tego nie
    > zrobił.

    Jesteś pewien, że chodzi o pokrywkę?

  • 16. Data: 2006-08-17 18:39:45
    Od: domek <r...@a...pl>

    Szerr wrote:

    > Co to znaczy "poślizgnąć kubek"?

    Domysl sie.

    Tymczasem, korzystaj z opiekunow przy przechodzniu przez jezdnie na pasach.

    > Co to za lada, "który spada na nogę klientki"?

    Zdaje sie ze spdl kubek z lady, a nie lada.

  • 17. Data: 2006-08-18 15:39:38
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Alek napisał(a):

    > Jesteś pewien, że chodzi o pokrywkę?

    Nie jestem, bo w bezpośrednim tłumaczeniu oznaczałoby to formę osłony
    izolującej na kubek. Przyznam że rozpędziłem się, bo u nas takich osłon
    się nie stosuje - bynajmniej nie widziałem.
    W każdym razie z tekstu wynika że powinien był założyć "toto" na kubek
    a tego nie zrobił, więc mówimy o niedbalstwie.

    --
    Sebcio