  • 81. Data: 2015-04-04 17:24:58
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-04 02:35, re wrote:
    > Oni nie są do kontrolowania.

    Oczywiście. Powinni stać z tabliczką "przyjmujemy interesantów"
    i czekać, aż złodzieje i pijani kierujący się sami zgłoszą. :D

    Proponuję się czegoś dowiedzieć o Policji, zanim wyskoczysz z kolejną
    tego typu tezą. Tym bardziej, że zapewne przybywasz z pl.soc.PRAWO.

    pozdrawiam,
    PK

  • 82. Data: 2015-04-04 17:27:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Teraz już mało kto kradnie komórki, bo namierzenie jej to kwestia
    > akademicka, więc masa problemu z tym jest. Na części grosze płacą.
    > Anonimowa sprzedaż trudna. Zmiana IDEI przy tanim telefonie przekracza
    > koszt urządzenia.

    Czyli jak idę na polowanie z aparatem to mam być gotowy na ustawiczne
    trzepanie przez policję? I zatrzymywanie do wyjaśnienia, jeśli nie będę
    miał przy sobie faktury zakupu?

    Zaczynasz mnie przerażać...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 83. Data: 2015-04-04 17:29:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Apr 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
    > pijanym.
    > ---
    > Po jezdni ?

    A jest obowiązek teleportowania się przez jezdnię przy
    przekroczeniu 0,8 promila?

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2015-04-04 17:29:35
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-04 01:42, Wojciech Bancer wrote:
    > Zdaje się grzywna zniesiona.

    Owszem. Grzywna zniesiona, ale meldunek zostaje, bo urzędnicy nie są
    w stanie wyobrazić sobie bez tego świata. Zresztą podobnie jak spora
    część społeczeństwa. :/

    Jeśli teraz nie udało się go znieść, to mam obawy, że już się nie uda.

    pozdrawiam,
    PK

  • 85. Data: 2015-04-04 17:41:26
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-03 23:53, Gotfryd Smolik news wrote:
    > W przypadku który opisuje Titus, pytanie jest inne.
    > Dlaczego nie sprawdzają "zmotoryzowanych"?

    Po pierwsze: skąd w ogóle pomysł, że nie sprawdzają? Nigdy nie widziałeś
    jak Policja kontroluje kierowcę? :o

    Po drugie: czemu Titusa na rowerze, a nie któregoś ze zmotoryzowanych?
    Bo rowerzystę łatwiej dogonić i *przeszukać* - to chyba oczywiste.

    Przypuśćmy, że rzeczywiście mamy do czynienia ze złodziejem i że ukradł
    komórkę / portfel / małego laptopa. No to u rowerzysty taki obiekt
    można dość łatwo znaleźć. A w samochodzie? :D
    Zatem gdybym ja bym policjantem i miałbym cynk, że w okolicy grasuje
    złodziej telefonów, to też bym sprawdzał pieszych i rowerzystów.
    Ty nie? :)

    > Też na poważnie sugerujesz, że łatwiej jest COKOLWIEK wywieźć rowerem
    > niż samochodem? (poza ukradzionym rowerem, co usprawiedliwia skądinąd
    > "moją" akcję dlatego pretensji w realu i necie nie wyrażałem).

    No nie wiem. Połowa osób na preclu przy każdej okazji sugeruje, że
    rower jest tak samo dobrym środkiem transportu jak samochód.
    Do pracy z laptopem się da pojechać. Ze skrzynką narzędziową też.
    Na maturę, na rozmowę rekrutacyjną w garniturze - żaden problem.

    No ale jak przychodzi wątek o kontroli, to zaraz się okazuje, że
    przecież żaden złodziej by nie jechał rowerem, bo niby co nim
    można przewieźć? :D

    pozdrawiam,
    PK

  • 86. Data: 2015-04-04 17:44:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <Pine.WNT.4.64.1504032344060.3948@quad>,

> [...]
    > coś koło 21:30), ale policja właśnie od tego zaczęła - od wyjaśnienia
    > że ktoś tam gwizdnął rower.
    > Na cytat że "górski" po prawdzie dostali serię pytań :P (czy
    > trekking to ich zdaniem "góral", czy złodziej będzie wyposażony
    > w kamizelkę tudzież w strój pozwalający jechać przy -10 na śniegu
    > i jeszcze coś w tym stylu :>)
    > Dla wyjaśnienia - nie odpuścili, w odwecie jak już znalazłem
    > dokumenty zakupu to wyrwałem dyżurnego ze spokoju, żądając
    > ok 23:00 sporządzenia notatki :> (tak, podjechałem na komendę).

    Qrde, naprawde wozisz ze soba dokumenty zakupu roweru?
    --
    TA

  • 87. Data: 2015-04-04 18:12:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-04 17:41, Piotr Kosewski wrote:

    > No ale jak przychodzi wątek o kontroli, to zaraz się okazuje, że
    > przecież żaden złodziej by nie jechał rowerem, bo niby co nim
    > można przewieźć? :D

    Dobra - napisz wprost jakbyś jechał na jumę, to rowerem? Zwłaszcza jeśli
    policjanci w swojej dziwnej logice trzepią rowerzystów po nocach?

    Shrek.

  • 88. Data: 2015-04-04 19:14:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-04 19:52, Piotr Kosewski wrote:

    > Szansa na odnalezienie ukradzionego telefonu czy nawet narkotyków
    > w plecaku rowerzysty / pieszego jest bliska 1. Szansa na znalezienie
    > czegoś takiego w samochodzie jest pomijalnie mała, jeśli złodziej ukrył
    > towar na taką okoliczność.

    Wszystko tylko pod warunkiem, że on coś w plecaku czy samochodzie ma. Tu
    chodziło o dmuchane w alkomat a zajrzeli do plecaka "przy okazji". I
    jedno i drugie jest objawem, że policja nie ma co robić, więc zajmują
    się głupotami, a państwo traktuje obywateli jak wrogów. A potem się
    dziwią brakiem zaufania obywateli do państwa:P

    Shrek.

  • 89. Data: 2015-04-04 19:27:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-04-04 17:16, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]
    > Tymczasem jadac w nocy rowerem jestem juz automatycznie podejrzany, i
    > jak mijam jakis patrol, ktory nie jest akurat czyms zajety mam niemal
    > pewnosc, ze zatrzyma mnie do kontroli.
    Oj tam oj tam... Teraz to jest luksus. Jakieś 33 lata remu, na wiosnę
    1982, źli ZOMO-wcy nie tylko zatrzymali mnie i kumpla za jazdę parkowymi
    alejkami, ale jeszcze wentyle zabrali... Aż dziw bierze, że jeszcze nie
    dostałem jakiegoś medalu za te cierpienia. :-D No i oczywiście
    odszkodowania od Państwa takiego jak dostają dzielni i waleczni
    styropianowcy. :-D

  • 90. Data: 2015-04-04 19:36:15
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-04 17:24, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Może być gorzej, jeśli właściciel zgłosił np. kradzież "telefonu
    > i papierów", bo będziesz wyjaśniał gdzie jest jego dowód osobisty
    > i karty bankomatowe, a on się przecież nie przyzna że złożył
    > fałszywe zawiadomienie :> (nawet jak skojarzy, że mógł zgubić).

    Może być jeszcze gorzej, bo to może być telefon służbowy z dokumentami
    firmy lub dostępem do maila.
    W takim przypadku firma może się solidnie do "przywłaszającego"
    przyssać. Jeśli w dokumentach były dane szczególnie wrażliwe (np.
    osobowe), to aktywować może się też administracja państwowa. :)

    Poważnie chłopaki. Znaleźliście telefon, to najlepiej go nawet
    nie włączać tylko po prostu zanieść na Policję. Przypominam
    o 10% znaleźnego. :)

    pozdrawiam,
    PK