  • 11. Data: 2004-12-05 20:02:35
    Temat: Re: kogo i jak powiadomi=E6 o oszustwie?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c1d845951e5c157989962@news.tpi.pl...

    >Wiec rodzice dawali ci jakies tanie zabawki, zeby nie musieli sie toba
    >zajmowac ? I teraz tez to samo robisz z wlasnymi dziecmi ?

    Po pierwsze nie rozumiem czy to ma być jakaś analogia? Czy gdyby pan miał
    dzieci nie chciałby pan kupić im komputera, albo chociaż poskładać, żeby
    miały swój, o którym marzyły? a nie stać mnie na dwa nowe było i nie stać
    mnie obecnie. Dzieciaki proszę sobie wyobrazić miały P 233 MMX i PII 400 z
    3DFx i 3D, podczas gdy ja nadal pracowałem na notebooku P 75 MHz. Tak wolny
    komputer przestał być dla nich atrakcyjny i miałem czas na przygotowanie się
    do zajęć dydaktycznych. To były dosyć dawne czasy.

    Po drugie owszem moja mama kupowała czasami tanie zabawki, abym się czymś
    zajął, kiedy ona dorabiała do pensji nauczycielskiej. Takie były czasy. a
    ojciec czasami mnie odwiedzał raz na miesiąc. Większość czasu jako dziecko
    spędzałem sam w domu. Nie widzę w tym nic złego. Miałem wiele czasu na
    wszelkie przemyślenia problemów jakie mnie wtedy otaczały. Zadowolony z
    wyjaśnień?

    Na jakiej podstawie zarzut i kolejne pomówienie, że nie zajmuję się dziećmi?
    W szkole z kolei zarzucali mi nadopiekuńczość, gdy dzieciaki były w
    młodszych klasach. Jednym to innym tamto, zawsze komuś coś przeszkadza.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 12. Data: 2004-12-05 21:19:28
    Temat: Re: kogo i jak powiadomić o oszustwie?
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    [caich]

    > Po trzecie: może jednak ktoś wie jaka jest procedura składania
    > zawiadomienia na policji ? (wezwanie do zapłaty było i listem polec. i
    > mailem, rozmowy telefoniczne również, a jeżdzić 500km po to żeby
    > postraszyć
    > kogoś osobiście? hmm, dziwne rozwiązanie, chyba nie tędy droga)

    szczerze mówiąc ja dawałem zlecenia firmom windyakcyjnym i nie wiem jaka
    jest procedura dokładnie - Wiem że wniosek skałda się do sądu. Policja tu
    nie ma nic do rzeczy.
    pozdr

  • 13. Data: 2004-12-05 22:38:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 16:34:26 +0100, Lori naskrobał(a):

    > nie wiem gdzie ale to oczywiste!,

    nie

    > zawsze trzeba wykazać, że zrobiło się wszystko, aby nie doszło do windykacji
    > przez sąd.

    nie

    > załóżmy, że zgasiłeś sprawe do sądu, a gościu twierdzi, że się nawet u niego
    > nie upominałeś. Gościu płaci Ci za faktury ale za sąd możesz zabulić Ty za
    > niedopełnienie formalności.

    niezupełnie

    > postaram się poszukać podstawy prawnej, to co wiem, to wiem od firm
    > windykacyjnych.

    śmiało :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-12-06 02:25:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BORO wrote:

    > Po pierwsze: to co Pan proponuje to dziecinada. O skuteczności nawet nie
    > wspomnę.

    Karmisz trolla :)

    Szczerze zalecam ignorowanie indywiduum.