  • 21. Data: 2006-05-06 03:59:13
    Temat: Re: kody pocztowe
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 maj o godzinie 02:25, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Nie jest błędna.
    > System kodów pocztowych ustaliła i stosuje Poczta Polska.

    Co za ścierwo palisz po nocach?
    PP ustaliła sobie system kodów na *terenie* polski - twoje powyższe zdanie
    nie jest pełne i ma charakter ogólnikowy.

    > Zapytaj się kto "wymyślił" system kodów pocztowych to będziemy inaczej
    > rozmawiać.

    No i potwierdzasz tylko to że nie wiesz na co odpisujesz:
    - oto fragment posta "W":

    Zrozumiałeś co napisał "W"?
    To samo powieliłeś ty w powyżej cytowanym poście.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 22. Data: 2006-05-06 04:57:15
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur Ch. wrote:

    > Co za ścierwo palisz po nocach?
    > PP ustaliła sobie system kodów na *terenie* polski - twoje powyższe zdanie
    > nie jest pełne i ma charakter ogólnikowy.

    A Poczta Polska działa gdzieś jeszcze poza Polską?

    > No i potwierdzasz tylko to że nie wiesz na co odpisujesz:
    > - oto fragment posta "W":
    >

    > Zrozumiałeś co napisał "W"?
    > To samo powieliłeś ty w powyżej cytowanym poście.

    Jak sie wie, że kody pocztowe istniały znacznie wcześniej, to chyba
    powyższe zdanie jest oczywiste.
    I na pewno nie mówi o wymyśleniu idei kodów pocztowych tylko o
    "wymysleniu" numeracji.

    A ty nagle odpowiadasz jakbyś przedszkolaków strofował.