  • 1. Data: 2006-05-02 12:45:39
    Temat: Praca a wykonanie zlecnia dla tej samej firmy
    Od: "Cris" <k...@w...pl>

    Witam,
    sytuacja troszkę nie typowa. Pracuję w firmie x, gdzie jestem pracownikiem
    zatrudnionym na umowę o pracę na pełny etat. I tu pytanie. Chciałbym coś dla
    tej firmy wykonywać(wykonać) pewne zlecenie(czynności), które to nie mogą
    być wykonane w miejscu pracy ze względu na brak sprzętu.
    Czy coś takiego może mieć miejsce i jak to rozliczyć z firmą (z tą samą w
    której pracuję), czy coś takiego wchodzi w rachubę (jakaś usługa, zlecenie
    itp.)?

    Dziękuję za odpowiedzi / podpowiedzi / sugestie.

    Cris

  • 2. Data: 2006-05-03 05:42:53
    Temat: Re: Praca a wykonanie zlecnia dla tej samej firmy
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Cris wrote:
> [...]
    > której pracuję), czy coś takiego wchodzi w rachubę (jakaś usługa, zlecenie

    Nie ma problemu.
    Możesz podpisać oddzielną umowę zlecenie albo umowę o dzieło.

  • 3. Data: 2006-05-04 07:22:27
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 3 maj o godzinie 07:42, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Nie ma problemu.
    > Możesz podpisać oddzielną umowę zlecenie albo umowę o dzieło.

    Nie zapominając o oZUSowaniu którejkolwiek z tych umów.

    --
    Herbi
    04-05-2006 09:22:26

  • 4. Data: 2006-05-04 13:10:47
    Od: "Cris" <k...@w...pl>

    > Nie zapominając o oZUSowaniu którejkolwiek z tych umów.

    Dzięki za odpowiedzi.