  • 1. Data: 2006-05-02 13:35:02
    Temat: Uprawnienia komornicze a splacony dlug
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Witam grupe.
    Mam problem. Moze ktos mi poradzi co z tym fantem zrobic.
    Przegralem sprawe sadowa w sadzie pracy.Pomijam fakt, ze w tej chwili
    nad
    dowodami w sprawie zlozonymi przez strone powodowa pracuje prokuratura
    (dowody falszowane). Powod (pracownik) mial adwokata. Sad zasadzil
    kwote do
    zaplaty. Kwota zostala zaplacona na konto w banku powoda, ktore to
    konto on
    sam mi podal na pismie. Po kilku tygodniach od zaplaty, dostaje pismo
    od
    komornika, w ktorym komornik wzywa mnie do zaplaty tejze kwoty na
    rachunek
    adwokata powoda. Wyslalem do komornika pismo, ze kwota zostala
    zaplacona na
    rachunek powoda jakis czas temu. Zalaczylem potwierdzenie. W dniu
    dzisiejszym dostaje poczta decyzje decyzje komornicza, w ktorej pisze,
    ze
    musze zaplacic koszty adwokata powoda (600 zl) za pismo wyslane do
    komornika
    oraz koszty komornicze w wys. ok. 2.500 zl. O co w tym wszystkim
    chodzi? Czy
    ktos potrafi mi to wytlumaczyc? Jakie dzialania powinienem podjac? Mam
    7 dni
    na odwolanie. Obawiam sie jednak, ze moje odwolanie nie bedzie
    skuteczne.
    Adwokat i komornik to dobrze znajome sobie osoby. Gdyby nie bylo
    podstaw,
    komornik nie robilby takich krokow.
    Licze na pomoc grupy. Za podpowiedzi serdeczne dzieki.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-05-02 13:54:21
    Temat: Re: Uprawnienia komornicze a splacony dlug
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomek napisał(a):
    > Adwokat i komornik to dobrze znajome sobie osoby. Gdyby nie bylo
    > podstaw,
    > komornik nie robilby takich krokow.

    robiłby...

    > Licze na pomoc grupy. Za podpowiedzi serdeczne dzieki.

    jeśli wniosek o wszczęcie egzekucji wpłynął do komornika po tym jak
    zapłaciłeś, to na pewno pisz skargę

    KG