  • Data: 2003-07-20 22:09:49
    Temat: kodeks pracy - zmiana zasad pracy
    Od: "Bartek" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    interesuje mnie czy wprowadzenie drugiej zmiany jest zmiana zasada pracy
    dodam, ze w chwili gdy przyjmowalem sie do firmy moj dzial pracowal w
    systemie jednozmianowym
    i bylo tak przez trzy lata a teraz przyszly zmiany i mam system 2 zmianowy a
    docelowo ma byc 3 co jest dla mnie nie do przyjecia

    w zwiazku z tym zastanawiam sie czy to zmiana zasad pracy czy tez nie
    czy pracodawca powinien mnie powiadomic o wprowadzeniu 2 zmiany na pismie
    czy tez nie
    czy moge sie nie zgodzic na 2 a pozniej na 3 zmiany

    --
    Bartek
    e...@i...pl