  • Data: 2003-07-21 06:12:59
    Temat: Re: kodeks pracy - zmiana zasad pracy
    Od: Robal <b...@w...plinvalid> szukaj wiadomości tego autora

    > w zwiazku z tym zastanawiam sie czy to zmiana zasad pracy czy tez
    > nie czy pracodawca powinien mnie powiadomic o wprowadzeniu 2
    > zmiany na pismie czy tez nie
    > czy moge sie nie zgodzic na 2 a pozniej na 3 zmiany

    Okreslenie czasu swiadczenia pracy miesci sie w ramach uprawnien
    kierowniczych pracodawcy. Nie musi sie Ciebie pytac o zgode ustalajac
    zmiane na ktorea masz sie stawic do pracy. Nie jest rowniez obowiazkowe
    informowanie w formie pisemnej o wprowadzeniu pracy zmianowej. Po prstu
    ustala grafik do ktorego musisz sie dostosowac.

    Robal bob67(at)wp.pl