  • 11. Data: 2005-10-05 15:57:38
    Temat: Re: kobieta w ciąży pobita przez pracodawc
    Od: Morgael <o...@g...pl>

    > Liczyłem na mądrzejsze odpowiedzi...
    > Teraz zaczynam żałować, że poruszyłem wątek na tej grupie...

    Moim zdaniem zgłoszenie na policję (w efekcie do sądu) jak i PIP i sąd
    pracy to wyczerpanie możliwości... nie spodziewaj się więc
    "mądrzejszych" podpowiedzi. Raczej oczekiwał bym reakcji z
    poszczególnych miejsc i ewentualną interwencję w tok postępowania.

    No chyba, że faktycznie oczekujesz posta "Jesteśmy bandą sportowców w
    dresach i nie lubimy jak bije ktoś kobiety w ciąży. Daj adres to
    posprzątamy...".

    Swoją drogą postępowanie pracodawcy jest naganne i domagał bym się
    surowej kary.

    Pozdr.

  • 12. Data: 2005-10-05 15:58:14
    Od: Morgael <o...@g...pl>

  • 13. Data: 2005-10-05 15:59:32
    Od: Morgael <m...@g...com>

  • 14. Data: 2005-10-05 16:00:02
    Od: Morgael <m...@g...com>

  • 15. Data: 2005-10-05 16:00:32
    Od: Morgael <m...@g...com>

  • 16. Data: 2005-10-05 16:02:38
    Od: Morgael <m...@g...com>

    Ups... przepraszam za "spam"... :-) Coś sie powiesiło... :-)

  • 17. Data: 2005-10-05 16:06:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Morgael [Wed, 05 Oct 2005 18:02:38 +0200]:

    > Ups... przepraszam za "spam"... :-) Coś sie powiesiło... :-)

    Wycanceluj resztę i tyle :)

    Kira

  • 18. Data: 2005-10-05 17:39:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Nie dopowiadaj szczegółów które mają się nijak do prawdy.
    > Moja żona jest w ciąży.

    Z calym szacunkiem ale jako maz i do tego maz kobiety w ciazy
    to w stosunku do tej sprawy obiektywnym byc nie mozesz.

    j.

  • 19. Data: 2005-10-05 18:29:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    sjanuszek <j...@p...irc.pl> niebacznie popelnil

    > Z calym szacunkiem ale jako maz i do tego maz kobiety w ciazy
    > to w stosunku do tej sprawy obiektywnym byc nie mozesz.

    Z całym szacunkiem ale jako były, obecny lub przyszły pacjent
    stomatologa nie możesz się obiektywnie wypowiadać na temat
    problemów prawnych związanych z Paniami, które się..,
    lub jedna drugą ..., w gabinecie ...
    ICNPTZ?

    --
    pozdro