  • 1. Data: 2005-10-05 08:52:21
    Temat: urlop na zadanie
    Od: redchili <redchili@spam_tnij.wp.pl>

    Witam

    mam pewien problem azeby wziasc urlop na zadanie.

    jestem w trakcie przeprowadzki i poprosilem szefow o urlop wypoczynkowy na czwartek i
    piatek.
    wniosek nie zostal podpisany czyli nie moge isc ale czy wowczas moge poinformowac
    jutro rano, ze ide
    na urlop na zadanie ? czy nie ma zadnych przeciwskazac pod katem prawnym na zlozenie
    takiego wniosku.

    bardzo bym prosil o informacje co o tym sadzicie i czy powinienem wziasc

    serdeczne dzieki

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-05 09:49:53
    Temat: Re: urlop na zadanie
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

> [...]
    na zlozenie takiego wniosku.

    > bardzo bym prosil o informacje co o tym sadzicie i czy powinienem wziasc

    mozesz poinformowac kiedy chcesz, najpozniej w dniu nieobecnosci, i jest to
    tylko informacja, po czym po prostu nie przychodzisz do pracy.

    nie musisz skladac informacji na pismie, moze byc telefonicznie, jednak
    jesli myslisz, ze beda ci robic klopoty, zloc na pismie z potwierdzeniem
    odbioru

    pozdrawiam
    pawel.