  • 161. Data: 2005-10-03 22:07:50
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dhs932$o6c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Legalne. Do czasu, jak po pijanego nie wyjdzie kolega z wnętrza i nie
    > powie, ze ma dla tego pana miejsce przy stoliku.

    Cholera, każdy pomysł potrafisz popsuć ;)

  • 162. Data: 2005-10-03 22:21:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:dhsa42$qag$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Cholera, każdy pomysł potrafisz popsuć ;)

    Lata praktyki na bramce :-)

  • 163. Data: 2005-10-04 01:53:07
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Cholera, każdy pomysł potrafisz popsuć ;)

    nie całkiem, nie ma tych miejsc bo one są zarezerwowane
    a dla kogo to tajemnica państwowa :))))) właściciel wie dla kogo.
    a klient nie może dysponować miejscami w lokalu tu już by było przegięcie.

  • 164. Data: 2005-10-04 01:56:57
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > To oceni sąd, a podane przeze mnie zagrożenia na pewno nie są wzięte z
    > sufitu i sąd je uwzględni.

    wystarczy w lokalu powiesić foto jakiejs gołej dupy i już jest powód
    dlaczego nieletni tam nie może wejść.

  • 165. Data: 2005-10-04 02:01:34
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Nie do końca, bo nie masz jak ustalić ich wieku. nie masz prawa
    > legitymowania osób! Ile razy mam tę oczywistą prawdę powtarzać?

    hola hola lokal jest zamknięty.!!
    i nikt nie ma zamiaru nikogo legitymować.
    ewentualnie jak chcesz wejść to udowodnij swój wiek
    ewentualnie może być to dowód lub inny pomysł twoja sprawa jak to zrobisz.
    lokal nic od ciebie nie chce, ani twojego dowodu ani ciebie ani nikogo, jest
    zamknięty.:))))

  • 166. Data: 2005-10-04 02:04:08
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > wlasciciel sobie wynajal caly lokal ... i wpuszcza tylko tych ktorzy mogla
    > udowodnic ze maja 18 lat ...
    >
    > albo żona właściciela aby siary nie było........
    a bogata jest to robi to codziennie.

  • 167. Data: 2005-10-04 03:44:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    albert wrote:

    > hola hola lokal jest zamknięty.!!
    > i nikt nie ma zamiaru nikogo legitymować.

    > ewentualnie jak chcesz wejść to udowodnij swój wiek
    > ewentualnie może być to dowód lub inny pomysł twoja sprawa jak to zrobisz.

    to mi śmierdzi z daleko, że lokal zamknięty, ale jak pokażesz dowód to
    cię wpuszczą do zamkniętego lokalu.
    Tym bardziej bym na policję zadzwonił.
    A skoro zamknięty, to policja chętnie się poprzygląda przez chwilę, jak
    to ludzi do zamkniętego lokalu wchodzą i wychodzą...

  • 168. Data: 2005-10-04 05:38:12
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

> [...]
    > A skoro zamknięty, to policja chętnie się poprzygląda przez chwilę, jak to
    > ludzi do zamkniętego lokalu wchodzą i wychodzą...

    do imprezy zamknietej tez sie doczepisz ?

  • 169. Data: 2005-10-04 12:19:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    flashi wrote:

    > do imprezy zamknietej tez sie doczepisz ?

    jeśli po cywilu pokazując dowód wejdę, to na 100%.

  • 170. Data: 2005-10-04 12:29:00
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: witek [Mon, 03 Oct 2005 22:44:27 -0500]:

    > to mi śmierdzi z daleko, że lokal zamknięty, ale jak
    > pokażesz dowód to cię wpuszczą do zamkniętego lokalu.

    No dobra. A tak?

    Kumpel ma lokal.
    Ja sobie od tego kumpla wynajmuję lokal na tydzień.
    Przez ten tydzień zamierzam się bawić z ludzmi niekoniecznie
    sobie znanymi, ale w przedziale 18-35 lat.

    Moge?

    Kira (jeśli tak to się podnajmę do wynajmowania lokali ;>)