  • 21. Data: 2019-05-21 06:09:13
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zalezy mi aby nie mylono mnie z pisem.

    Mi też, ale tak naprawdę to będzie realny problem jak po nich posprzątać
    - zdemolowali sądownictwo, trójpodział władzy, media próbowali ale się
    mosbacherowej przestraszyli. I co dalej - powiedzmy że pis przegrywa te,
    albo następne wybory - udawać że nic się nie stało i zostawić wszelkich
    dublerów? Zrobić tak samo jak oni - to zanczy pozmieniać nazwy
    instytucji i wygasić wszystkich? To nie bedzie miłe, ani kryształowe,
    ale chyba innego wyjścia nie ma.

    > I będzie Strasburg?

    Nie. Prawdopodobnie będzie apelacja (zależnie kto wygra to albo będzie
    się odwoływał KOWR, albo jeśli my to Rzecznik Praw Obywatelskich). KOWR
    będzie szedł jak trzeba aż do Sądu Najwyższego - mają taki rozkaz. W ten
    sposób przejmuje się wszystkie państwowe instytucje i bardzo się boją,
    żeby nie było żadnej rysy na tym schemacie - zmieniamy nazwę, powołujemy
    pełnomocnika, który proponuje zatrudnienie na zasadzie teraz kurwa my.
    Po zmianie nazwy twierdzimy, że to zupełnie inna instytucja, która nie
    ma nic wspólnego z poprzednią, pod drodze był pełnomocnik, który nie ma
    nic wspólnego z obydwoma. Założenie jest takie, żeby nie było kogo
    pozwać - w sądzie pracy możesz pozwać tylko nowego pracodawcę, a on
    twiedzi, że nie jest stroną - pełnomocnika ani państwa polskiego nie
    możesz pozwać, bo w sądzie pracy się ich pozwać nie da, a z uwagi na
    charakter sprawy jest ona właściwa dla sądu pracy. Tęgie chuje nad tym
    myślały jak wyruchać obywatela. Także jak komuś się wydaje, że jakaś
    ustawa mu coś gwarantuje, to się myli - państwo zawsze może się ze
    swoich zobowiązań po prostu wycofać po dowolnioe wybranym pozorem, a
    ponieważ ma możliwość dowolnego kształtowania prawa, to zrobi to tak,
    żeby obywatel nie miał żadnych szans dochodzić swoich praw.

    Shrek

    Shrek

  • 22. Data: 2019-05-21 10:55:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21.05.2019 o 02:54, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    >zanczy pozmieniać nazwy instytucji i wygasić wszystkich? To nie
    >bedzie miłe, ani kryształowe, ale chyba innego wyjścia nie ma.

    Przeciez telewizji nie zostawisz.
    Tzn telewizja zostanie, ale obecnych ludzi trzeba wyp* :-)

    Tylko co dalej - sprzedac TVP, zeby kolejni nie zrobili tego samego ?

    Czy paru politykow na pare lat do pierdla, za lamanie konstytucji,
    zeby nastepcy sie bali ?

    J.

  • 23. Data: 2019-05-21 12:01:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tylko co dalej - sprzedac TVP, zeby kolejni nie zrobili tego samego ?
    >
    > Czy paru politykow na pare lat do pierdla, za lamanie konstytucji,

    Się najbardziej boję, że z tej demolki zrobi się nowy polityczny
    standard.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-05-21 12:09:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dublerów? Zrobić tak samo jak oni - to zanczy pozmieniać nazwy
    > instytucji i wygasić wszystkich? To nie bedzie miłe, ani kryształowe,

    Najgorsze jest to, że nawet jak opozycja wygra to nic radykalnego ze
    sprawcami tego burdelu nie zrobią. Nikt np. nie postawi tych szkodników
    przed trybunałem stanu bo sami będą trzęśli dupami, że z kolejną zmianą
    ich postawią. Będzie sezon czynności pozorwanych, część burdelu może
    sprzątną, ale jakieś śmieci zostaną.

    > Nie. Prawdopodobnie będzie apelacja (zależnie kto wygra to albo będzie
    > się odwoływał KOWR, albo jeśli my to Rzecznik Praw Obywatelskich). KOWR

    RPO, jeśli go pis do tego czasu nie wymieni.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2019-05-21 17:47:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przed trybunałem stanu bo sami będą trzęśli dupami, że z kolejną zmianą
    > ich postawią. Będzie sezon czynności pozorwanych, część burdelu może

    Sprawdź co trubunał stanu może - podpowiedz - oberszkodnikowi nic. O i
    tak się zachowuje jakby był skazany na najwyższy wyrok możliwy do
    wyłapania od TK.

    > RPO, jeśli go pis do tego czasu nie wymieni.

    Raczej nie. Musieli by szybko - w ciągu miesiąca powinno by wiadomo co
    dalej. Zresztą rozmawiałem - nawet specjalnei nie kombinowali. Po prostu
    zredukowali fundusze - jadą na jakiejś rezerwie i po prostu nie mają
    ludzi do pracy, bo nie ma kasy etaty. Tak się legalnie wykańcza
    konstytucyjne organy.

    Shrek

  • 26. Data: 2019-05-21 18:01:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Się najbardziej boję, że z tej demolki zrobi się nowy polityczny
    > standard.

    Zrobi się - btw - ten pomysł z wygaszaniem etatów nie jest nowy. To
    jeszcze rząd buzka wymyślił pod hasłem reformy administyracyjnej i przy
    okazji zamachu na wszystko co państwowe i praktyka ta znana jest od
    tamtego czasu TKM - teraz kurwa my. Następni to po prostu rozwijali. TK
    jak jeszcze istniał to się zeszmacił i to klepnął. Potem dokładnie w ten
    sposób zniszczono biuro prawne TK - po prostu wygaszono - sami na siebie
    sznur przygotowali - dokładnie tak samo będzie z psiorami po przegranych
    wyborach - powywlekają ich ze spółeczek i administracji panstwowej w ten
    sam sposób. Jeśli prawo umożliwia popełnienie jakiegoś kurewstwa
    politykom, to to kurewstwo zostanie popełnione i w skali przekraczającej
    oczekiwania.

    Pis nie wymyślił nic nowego - udoskonalili tylko (pełnomocnik po drodze,
    który przed nikim nie odpowiada, pojawia się nagle i równie nagle traci
    osobowość prawną) i są bardziej bezczeli jeśli chodzi o skalę i stopień
    skurwysyństwa. Na przykład do tej pory nie było wyroków dotyczących
    kobiet korzystających z uprawnień związanych z rodzicielstwem... bo nikt
    nie był na tyle bezczelny żeby je "wygaszać" po uzyskaniu ochrony.

    Jeśli powstaje coś "narodowego" lub krajowego", wchłaniające jakąś
    instytucję to możesz być pewny że taki mechanizm zastosowano. Jeśli
    zastanawiasz się co sięzmieniło, że Służba Celna nazywa się teraz
    Krajowa Administracja Skarbowa- to właśnie powygaszano niewygodnych
    ludzi. Jeśli zastanawia cię co to za idiotyczna nazwa Akademi Sztuki
    wojennej, to właśnie dlatego, że pierdolnięty powciskał swoich ludzi do
    Akademi Obrony Narodowej. Itd, itd.

    Jedyny sposób żeby to posprżatać to zastosować te same metody:( Dlatego
    tak wielu nie docenia szkód jakie pisdy poczyniły. To będzie znacznie
    mniej przyjemne niż się wydaje, wejdzie do kanonów sztuki politycznej i
    zostawi kraj i ludzi podzielonych dokładnie na pół i nienawidzących
    drugiej połowy.

    Najśmieszniejsze jest że za ustawą umożliwiającą zwalnianie osób
    korzystających z ochrony związanej z rodzicielstwem stoi niejaka
    p.o.remier "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło - obecnie
    pełnomocnik do spraw rodziny bodajże i kandydatka na eurodeputowaną -
    depcząca radę dyrektywy o ochronie matek. Niech tylko ktoś kieduyś
    powie, że mam jakieś obowiązki i powinności wobec państwa, to już mu
    wytłumaczę, gdzie one leżą;)

    Więc jeśli uważasz, że będzie gorszej to się mylisz - będzie jeszcze gorzej.

    Shrek

  • 27. Data: 2019-05-21 19:45:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 18:01, Shrek pisze:

> [...]
    > mniej przyjemne niż się wydaje, wejdzie do kanonów sztuki politycznej i
    > zostawi kraj i ludzi podzielonych dokładnie na pół i nienawidzących

    Kiedy to własne krzykacze totalnej opozycji doprowadzili do podziału
    kraju na pół. My i wy.
    Bo o tym że ci którzy wygrywają wybory wycinają nie swoich ludzi
    a wsadzają swoich było wiadomo od dawna bo i działo się od dawna.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-05-21 20:47:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 19:45, RadoslawF pisze:

    > Bo o tym że ci którzy wygrywają wybory wycinają nie swoich ludzi
    > a wsadzają swoich było wiadomo od dawna bo i działo się od dawna.

    Regułą to była wymiana od kierownika w górę. To co się dzieje teraz to
    zupełnie nowa jakość.

    Shrek

  • 29. Data: 2019-05-21 22:33:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Regułą to była wymiana od kierownika w górę. To co się dzieje teraz
    >to zupełnie nowa jakość.

    No - "techniczni" w telewizji chyba zostali :-)

    Kiedys nawet to oficjalnie uregulowano w urzedach - jedne stanowiska,
    wysokie i wysoko platne, sa z partyjnego nadania,
    na innych chcemy fachowcow, niezaleznych od aktualnej wladzy, i
    nazywamy ich Sluzba Cywilna.

    PiS i to pogwalcil.

    I ciekaw jestem - uznal, ze za dlugo PO przyjmowala "swoich", uznal,
    ze starzy nie pasuja do nowych zadan dobrej zmiany,
    czy po prostu skok na kase na wszystkich frontach - od premiera do
    sprzataczki.
    Katolicka rodzina duza, duzo etatow trzeba ?

    J.

  • 30. Data: 2019-05-22 06:26:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 22:33, J.F. pisze:

    > No - "techniczni" w telewizji chyba zostali :-)

    A wiesz, że wcale nie - są na umowach śmieciowych. A potem jak ktoś nie
    wykazywał odpowiedniego stopnia służalczości wobec nowej koncepcji to...

> [...]
    > wysokie i wysoko platne,  sa z partyjnego nadania,
    > na innych chcemy fachowcow, niezaleznych od aktualnej wladzy, i nazywamy

    NIe tylko to. Skala zniszczeń jest naprawdę ogromna. Ludzie sobie nie
    zdają sprawy ile czasu zajmnie posprzątanie tego. Tu nawet nie chodzi o
    wymianę tych ludzi, których oni powsadzali, bo to się odbędzie dokładnie
    na tej samej zasadzie i będzie prostszą częścią. Odbudowanie armii, w
    miarę niezależnej telewizji, wyciągnięce z ruiny wojska, które zostało
    praktycznie rozbrojone i zastapione pospolitym ruszeniem. odbudowanie
    zaufania do policji (a całkiem nieźle sobie radzili w tej kwestii zanim
    zostali przemianowani na kulonów), ogólnie podstawowego zaufania
    obywateli do państwa i zasypanie podziału na dwa plemiona, odbudowanie
    pozycji w UE to zadanie na więcej niż dekadę pewnie. Spora częśc tego po
    prostu nie widzi, bo dopóki jesteśmy na ogólnoświatowej górce to "Polska
    rośnie w siłę, a ludziom się żyje dostatnie".

> [...]
    > starzy nie pasuja do nowych zadan dobrej zmiany,
    > czy po prostu skok na kase na wszystkich frontach - od premiera do

    To ostatnie. Z tym, że nie tyle na kasę, co po prostu na państwo.
    Poprzednio można było to zaobserwowac za AWS, choć w mniejszym stopniu.
    Oczywiście żadna władza nie była wolna od takich działań, ale ci
    przebijają wszystko.

    > Katolicka rodzina duza, duzo etatow trzeba ?

    Zdziwisz się, ale wydaje mi się że spora część robi to dla idei. Kiedyś
    u mnie w liceum kilkoro moich znajomych było zaangoażowanych w jakiś
    ruch społeczny republika czy coś takiego - Olszewski i te sprawy. Oni
    uważali, że cel uświeca środki a państwo po prostu należy zdobić, i
    obywateli trzymać za mordę, utrzymując ich w pozycji względnego
    dobrobytu, żeby przykrą konieczność głosowania na właściwych czynili.
    Już wtedy mi to troszkę narodowym socjalizmem zalatywało. Teraz ci
    ludzie dorośli...