  • 21. Data: 2006-09-26 05:51:15
    Temat: Re: kilka pytań o weksle
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Znaczy miało być "kosztów protestu"?

    Tak.

    > ...i na pocztach ;)
    > Zapomniałem zajrzeć do czego doszli :)

    Raportuj, raportuj :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2006-09-26 11:23:08
    Temat: Re: kilka pytań o weksle (reasumując)
    Od: m...@g...com

    Czyli reasumując całą dyskusję poświęconą kwestii miejsca realizacji weksla,
    można dojść do wniosku, że z puntku widzenia wierzyciela, weksel jest dobry
    jeżeli jest porządnym statecznym człowiekiem, i nie w głowie mu tułać się
    po świecie - przynajmniej do daty płatności weksla, inaczej mogą być
    kłopoty.

    Dobrze zreasumowałem? :)

    p. m.