  • 1. Data: 2006-09-19 15:30:31
    Temat: rachunki
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam rachunki z 4 lat z telefoni komorkowej PLUS. To kupa papieru co mam z
    nimi zrobic, nadal przechowywac czy wywalic ?
    Jaki jest okres przechowywania tych dokumentow ?
    Z gory dziekuje za info
    pzdr
    scorpio

  • 2. Data: 2006-09-19 17:05:42
    Temat: Re: rachunki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scorpio wrote:
    > Witam
    > Mam rachunki z 4 lat z telefoni komorkowej PLUS. To kupa papieru co mam z
    > nimi zrobic, nadal przechowywac czy wywalic ?

    Sprzed ponad 3 lat - zmielić i na makulaturę. Chyba że opłacasz
    przelewami z konta - wtedy zmiel wszystkie poza ostatnim.

  • 3. Data: 2006-09-19 18:03:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Sep 2006 17:30:31 +0200, "scorpio"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam rachunki z 4 lat z telefoni komorkowej PLUS. To kupa papieru co mam z
    >nimi zrobic, nadal przechowywac czy wywalic ?
    >Jaki jest okres przechowywania tych dokumentow ?
    50 lat.

    WAM

    PS. ;)

    --