  • 1. Data: 2006-09-19 14:35:52
    Temat: PROSZE O PORADE
    Od: k...@w...pl

    Witam serdecznie,

    Prosze o porade gdyz kompletnie sie na tym nie znam. Chce kupic
    mieszkanie, akurat znalazla sie Pani która wplacila pewna sume
    pieniedzy do spoldzielni na mieszkanie a teraz nie chce juz tego
    mieszkania. Jak notarialnie zalatwic ta sprawe, zeby ona oddala
    odstapila mi swoj udzial w spoldzielni i ta kwota która wplacila na
    mieszkanie przeszla na mnie i prawa do mieszkania. Owa Pani nie ma aktu
    notarialnego tylko cos w rodzaju umowy na budowe mieszkania. Prosze o
    porade!