  • 11. Data: 2010-05-25 15:25:59
    Temat: Re: Kiedy zarzadca ma prawo wejsc do mieszkania?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Pod warunkiem, że podstawi beczkowóz.

    -----

  • 12. Data: 2010-05-26 05:36:59
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 25 Maj, 17:25, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > Pod warunkiem, że podstawi beczkowóz.

    Nie musi.
    Art. 8 ust..2
    Ma wskazać zastępczy punkt poboru wody i poinformować o zasadach
    korzystania z niego.

  • 13. Data: 2010-05-26 08:00:26
    Od: "maciej" <m...@g...pl>

    gr <j...@w...pl> napisał(a):

    > Nie musi.
    > Art. 8 ust..2
    > Ma wskaza=E6 zast=EApczy punkt poboru wody i poinformowa=E6 o zasadach
    > korzystania z niego.

    No właśnie, a jeśli wskaże zastępczy punkt czerpania wody, to ma prawo odciąć
    wodę w całym pionie, przy okazji odcinając wodę tym co płacą, wprowadzając
    odpowiedzialność zbiorową ?

  • 14. Data: 2010-05-26 08:14:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No właśnie, a jeśli wskaże zastępczy punkt czerpania wody, to ma prawo
    odciąć
    > wodę w całym pionie, przy okazji odcinając wodę tym co płacą, wprowadzając
    > odpowiedzialność zbiorową ?

    no wiesz, wystarczy, ze nie zaplaci za wode do dostawcy (bo nie zebral kasy
    od mieszkancow) to wodociagi same odetna swojego odbiorce jakim jest
    wspolnota

    Moim zdaniem odcinanie za nieplacenie jest w interesie wspolnoty. Trzeba
    jednak dbac o swoj interes i nie powzwolic na jakiekolwiek prace bez
    zabezpieczenia swojego interesu (odbudowy zniszczonego mienia, zalanej
    lazienki itp)

    Icek

  • 15. Data: 2010-05-26 08:33:42
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Moim zdaniem odcinanie za nieplacenie jest w interesie wspolnoty.

    A utrudnianie tego, jest działaniem na jej szkodę.

  • 16. Data: 2010-05-26 08:35:34
    Od: "maciej" <m...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednak dbac o swoj interes i nie powzwolic na jakiekolwiek prace bez
    > zabezpieczenia swojego interesu (odbudowy zniszczonego mienia, zalanej

    Zgadzam się, że należy odcinać dłużników. Chodzi teraz mi o inną kwestię a
    mianowicie odcięcie tylko i wyłącznie pionu gdzie jest 1 dłużnik + 2 rodziny
    płacące regularnie rachunki a reszta bloku ma wodę. Zastępczy punkt czerpania
    wody został wskazany. Czy może mnie pozbawić w takim przypadku bieżącej wody ?

  • 17. Data: 2010-05-26 08:35:44
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Boje sie

    Ja rozumiem, że ktoś ze spapraną psychiką już nigdy nie zaśnie w
    "zgwałconym" mieszkaniu. No, ale są przecież lekarze ;)

  • 18. Data: 2010-05-26 08:51:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    czerpania
    > wody został wskazany. Czy może mnie pozbawić w takim przypadku bieżącej

    ale zarzadca jak bedzie chcial pokazac, ze jest "dobry" to pozwoli odlaczyc
    wodociagom cala wspolnote

    Bo jak sam odlaczy caly pion to doprowadzi do zlosci po stronie mieszkancow

    Icek

  • 19. Data: 2010-05-26 18:20:06
    Od: Maciej <m...@g...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:35, Nostradamus pisze:

    > Użytkownik "Maciej" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:htec75$t95$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja rozumiem, że ktoś ze spapraną psychiką już nigdy nie zaśnie w
    > "zgwałconym" mieszkaniu. No, ale są przecież lekarze ;)
    Jak masz udzielać takich rad to lepiej nie wypowiadaj sie wcale

  • 20. Data: 2010-05-26 19:16:24
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Jak masz udzielać takich rad to lepiej nie wypowiadaj sie wcale

    Przemyśl to ;)