  • 1. Data: 2004-05-24 20:41:07
    Temat: Wpis do ewidencji producentow rolnych - nietypowe pytanko
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Chodzi o osobe, ktora posiada nieduzy kawalem ziemi rolnej. Dodam, ze ziemi,
    ktora nie jest ani uprawiana, ani nawet ugorowana. Stad o doplaty z uni z
    tego co wiem nie ma sie co ubiegac.

    Pytanie, czy w takiej sytuacji warto/mozna/trzeba zglosic sam wniosek o wpis
    do ewidencji producentow rolnych.

    I drugie - czy nie skladajac tego wniosku o wpis do ewidencji producentow
    rolnych bedzie go mozna zlozyc powiedzmy za rok, gdyby sytuacja sie
    zmieniala? czy tez obecnie jest jedna szansa i jesli nie zostanie
    wykorzystana, to bedzie stracona na zawsze?

    dzieki

  • 2. Data: 2004-05-25 13:27:26
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    doradzcie prosze :)

  • 3. Data: 2004-05-25 13:43:36
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > ziemi,

    > wpis

    Można. Przyda się później, i nic nie kosztuje.

    Tak, będzie można. A wniosek o dopłaty składa się co rok

    TomekS