  • 1. Data: 2002-05-09 14:49:01
    Temat: kazus z prawa drogowego
    Od: "Lidka" <s...@p...onet.pl>

    nie chcac zasmiecac grupy pytaniem, ktore moze nikogo nie zainteresuje,
    prosze o kontakt na priv'a osobe czujaca sie biegle w prawie drogowym. mam
    jedno pytanko dotyczace wlaczania sie do ruchu z parkingu przy
    supermarkecie. z gory dzieki za pomoc
    lidka

  • 2. Data: 2002-05-09 21:29:26
    Temat: Re: kazus z prawa drogowego
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 May 2002, Lidka wrote:

    >+ nie chcac zasmiecac grupy pytaniem, ktore moze nikogo nie zainteresuje,

    IMO o to się nie martw (zainteresowanie). Kwalifikuje się
    do posłania na dwie grupy: tu i pl.*.samochody.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-05-10 18:21:03
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Lidka" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >nie chcac zasmiecac grupy pytaniem, ktore moze nikogo nie zainteresuje,
    Ależ interesuje :-)
    Pisz smialo.

    Artur Golański