  • 1. Data: 2007-04-02 09:30:52
    Temat: kasacja punktów karnych [ustawa]
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam,
    szukam jakieś ustawy w sieci, gdzie jest mowa o kasacji punktów karnych za
    mandaty
    z góry thx za info
    Wojt@s

  • 2. Data: 2007-04-02 09:52:18
    Temat: Re: kasacja punktów karnych [ustawa]
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Polecam lekture
    http://zord.pl/revision/punkty.html
    ZORD lub WORD dowolny może być pod warunkiem, że prowadzi takie szkolenia. A
    na przyszłość myśl bo 45 sek szybciej być na miejscu czasem sie nie opłaca.

  • 3. Data: 2007-04-02 10:04:22
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

> [...]
    > ZORD lub WORD dowolny może być pod warunkiem, że prowadzi takie szkolenia.
    > A na przyszłość myśl bo 45 sek szybciej być na miejscu czasem sie nie
    nie chodzi mi o szkolenie ;-)
    tylko o zapis gdzie jest mowa o tym, że po "całym" roku kalendarzowym
    przyznane punkty w danym dniu ulegają kasacji.
    Wojt@s
    Ps. mój stan pkt karnych wynosi 0 , "zero", null.

  • 4. Data: 2007-04-02 10:20:42
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Gratuluje ilości pkt ;) mam nadzieje ze ich ilośc spowodowana jest tym, że
    jeżdzisz z głową i myslisz a nie tym ze nie złapali cie do tej pory.
    Napisałes "szukam jakieś ustawy w sieci, gdzie jest mowa o kasacji punktów
    karnych za
    mandaty" to jest jakaś ustawa w której jest o tym mowa ;)
    Ale ok luz ;)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-04-02 18:05:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > szukam jakieś ustawy w sieci, gdzie jest mowa o kasacji punktów karnych za
    > mandaty

    Ustawy nie znam. Jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 20 grudnia 2002 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi
    przepisy ruchu drogowego. Normuje to § 6. 1: Organ prowadzący ewidencję usuwa z
    ewidencji punkty przyznane na podstawie wpisu ostatecznego (...) jeżeli od dnia
    popełnienia naruszenia upłynął rok, (...)". Tylko sparwdź, czy sie nie zminiło
    samo rozporządzenie, bo sposób pozostaje na pewno taki sam.