  • 1. Data: 2007-04-02 09:33:39
    Temat: Umowa na czas określony od strony pracodawcy korzyści i niebezpieczeństwa?
    Od: "Krzys" <b...@a...pl>

    Jakie korzyści lub pułapki mogą na mnie czekać jeżeli zatrudnię
    pracownika na umowę na czas określony np. na 5 lub 10 lat.

    Nie chcę od razu przyjmować nie sprawdzonych ludzi na stałą umowę o
    pracę. Chciałbym jednak umożliwić moim pracownikom np. wzięcie kredytu
    na samochód lub cokolwiek innego i do tego jest potrzebna umowa na
    czas przynajmniej tak długi jak czas spłaty kredytu. Stąd mój pomysł
    by zatrudnić ludzi na czas co prawda określony ale np. na 5 lub 10
    lat.

    1. Jakie mogą czekać mnie pułapki w związku z takim rozwiązaniem?
    2. Czy takie rozwiązanie ma jakieś plusy w porównaniu do zatrudnienia
    na czas określony?
    3. Proszę o wszelkie sugestie i jeżeli znacie to linki dotyczące tego
    tematu.

    Dziękuję.

    Krzys