  • 1. Data: 2003-03-25 13:01:17
    Temat: karty pocztowe - prawo autorskie ?
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    witam,
    bardzo prosze o powazne podejscie do mojego pytania:
    czy jesli chce umiescic na swojej witrynie internetowej
    pocztowki, ktore kupilem np. w kiosku czy w empiku
    (chce je tam umiescic po to by ludzie mogli je nabyc droga kupna)
    to czy potrzebuje jakiegokolwiek pozwolenia na taki manewr ?
    siedze nad prawem autorskim, ale nic nie pasuje mi do pocztowek.
    prosze o pomoc,
    pzdrw,
    dsaher

  • 2. Data: 2003-03-25 18:32:17
    Temat: Re: karty pocztowe - prawo autorskie ?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "dasher" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to czy potrzebuje jakiegokolwiek pozwolenia na taki manewr ?
    > siedze nad prawem autorskim, ale nic nie pasuje mi do pocztowek.

    jezeli jest to towar handlowy, masz pelne prawo do wykonania
    samodzielnych zdjec cyfrowych i publikacji wizerunku zdjecia
    towaru handlowego w swoim np. sklepie internetowym.
    jezeli o to Ci dokladnie chodzi.

  • 3. Data: 2003-03-26 08:31:24
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > jezeli jest to towar handlowy, masz pelne prawo do wykonania
    > samodzielnych zdjec cyfrowych i publikacji wizerunku zdjecia
    > towaru handlowego w swoim np. sklepie internetowym.
    > jezeli o to Ci dokladnie chodzi.

    Witam,
    dziekuje za odpowiedz; dokladnie o to mi wlasnie chodzi.
    mnie tez sie tak wydaje - "na logike", ale studiuje wlasnie prawo autorskie
    i nigdzie nie moge znalezc podstawy prawnej, na ktorej moglbym te teze
    oprzec;
    pzdrw,
    dasher