  • 1. Data: 2005-09-04 12:09:25
    Temat: kapitał początkowy-pominięcie ur.wychowawczego
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    W jednej z gazet w poradniku ZUS pisze "Ustawa o emeryturach i rentach z
    Funduszu Ubezpieczeń Społecznych /Dziennik Ustaw nr. 162 z 1998 roku,
    pozycja 1118 z póżniejszymi zmianami/ -pozwala ZUS-owi pominąc:
    - okres czynnej lub zastępczej służby wojskowej
    - okres korzystania z urlopu wychowawczego
    Moje pytania:
    1.Czy to prawda?
    2. Czy dobrze rozumię, że jeśli w latach , z których może u mnie być
    naliczony kapitał początkowy 1989-1998 mam 2 lata urlopu wychowawczego, to
    te lata pomija się, a nie wpisuje zarobek zerowy?
    Dziękuję za wszelkie informacje
    Maria