  • 81. Data: 2004-04-21 17:16:44
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Nie - kanar ma prawo pobić w obronie własnej zlodzieja który na niego
    > napadł (taka subtelna róznica).

    Stosowne paragrafy dot. warunkow obrony konieczniej nie zawieraja klauzul
    wylaczajach kanarow, wiec wypusc powietrze.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 82. Data: 2004-04-21 17:17:00
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    > Za posiadanie dokumentu.

    A, mówiąc brzydko - dupa blada !!
    Gdyby tak było to mógłbym tylko mając dokument mówić, że mam ulgę.
    Ulga przysługuje za 'pewną cechę' czy raczej spełnianie pewnych warunków, a
    nie posiadanie dokumentu (choć co do tego, że powinno się spełnić oba
    warunki się nie kłócę). Jednak to ta 'pewna cecha' ma tutaj decydujące
    znaczenie, a nie sam papierek <tak sądzę, ale nie mówię, że tak jest
    naprawdę>.

    --
    --= cOOba =--
    --= GG:974443 =--

  • 83. Data: 2004-04-21 17:21:30
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Za posiadanie dokumentu.

    Twoim zdaniem jeśli kupię sobe na bazarze legitymację - posiadam wtedy
    dokument uprawniający do zniżki - to zgodnie z prawem przysługujemi ulga,
    tak. Grubo się mylisz.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 84. Data: 2004-04-21 17:24:07
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    wiadomości news:c669p7$6kt$1@news2.ipartners.pl...
    > on ma prawo
    > do wszystkiego: odebrania dokumentów, pobicia, zgwałcenia kobiety w celu
    > odebrania opłaty w naturze...

    ROTFL. Wisisz mi za czyszczenie monitora ;-))

    > Są dwie nadzieje - albo wprowadzą do tego zawodu ucziwe testy
    > psychologiczne, albo oluś trafi na kogoś jeszcze bardziej przekonanego o
    > swoich prawach do używania przemocy i skończy w kostnicy z raną ciętą
    > brzucha amen.

    ROTFL 2

  • 85. Data: 2004-04-21 17:25:41
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ależ on posiada ten dokument. Legalny, niesfałszowany, zarekwirowany dzień
    > wcześniej przez tego samego kontrolera.

    Nie potrafi go okazac = nie posiada go = podlega opłacie dodatkowej.

    pdr
    Olo

  • 86. Data: 2004-04-21 17:29:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A dlaczego mam płacić 200% za przejazd

    Za Chiny Ludowe nie potrafię pojąć skąd ta liczba....

    > Jeśli ja wysiadam i kanar mnie zaczepia Olo, to ja mam prawo się bronić, a
    > nie kanar, który jest w tym momencie atakującym - ROZUMIESZ????

    Nie, nie rozumiem.
    Na prawde nie dostrzegasz róznicy między wysiadającym sobie z tramwaju
    pasażerem, a uciekającym przed kontrolerami gapowiczem? A moze po prostu nie
    chcesz jej dostrzec?

    Chcesz czy nie na daną chwilę byłeś gapowiczem, gdyz posiadales bilet ulgowy
    nie mając prawa do ulgi. Nalezalo przyjąć wezwnie i isc sie odwolac - majac
    na uwadze wczesniejsza sytuacje z legitymacja prawdopodobnie zaniechanoby
    nawet oplaty manipulacyjnej za anulowanie.

    pdr
    Olo

  • 87. Data: 2004-04-21 17:36:31
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Nie potrafi go okazac = nie posiada go = podlega opłacie dodatkowej.

    To może ku....wa ten kanar co mu się przywidziało powinien ta kare
    zapłacić??? Śmieszny jesteś.

  • 88. Data: 2004-04-21 17:36:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A co to za instancja wyższa MPK?

    Wyzsza - po prostu.

    > ??? Wieczorem koło 22 zaostała odebrana, ja
    > dzwonie o 9 rano i co MPK jest instancją wyższą??? Pomyśl trochę - przyda
    Ci
    > się.

    Nie wąchaj tyle chemikaliów...

    > A jeśli nie dostarczył jej na komende policji to co to jest jak nie
    kradzież
    > lub przywłaszczenie?

    Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego podejrzenie, ze jest sfalszowany.
    (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    > Olo ku...wa

    Nie przeklinaj, mnie to razi...

    > przecież napisałem, że zabrał mi legitymację, więc co iałem
    > sobie wydrukować nową,

    Parę postów wcześniej napisałem co należalo w tej sprawie zrobic.

    > albo dać zarobić złodziejskiej firmie?

    Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    > to nie będę płacił 200% za
    > przejazd!

    Raz jeszcze - wyjasnij mi skad ta liczba
    (i oszczedzaj wykrzykniki - jw)

    pdr
    Olo

  • 89. Data: 2004-04-21 17:39:20
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Nie potrafi go okazac = nie posiada go = podlega opłacie dodatkowej.

    No to nie daj Boże jak się komuś zejdzie podczas kontroli, albo zawału
    dostanie widząc kanarów - też nie będzie potrafił okazać dokumentu.

    Czarek Gorzeński

  • 90. Data: 2004-04-21 17:41:26
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Olo Kwasniak napisał/a:

    > Nie potrafi go okazac = nie posiada go = podlega opłacie dodatkowej.

    Dostaje mandat, następnie odbiera w MZK legitymację z potwierdzeniem na
    piśmie, że tego i tego dnia została bezzasadnie zarekwirowana przez
    kontrolera nr taki i taki. I MZK będzie go ścigać za jazdę bez dokumentu
    uprawniającego do ulgi? Który to dokument samo wcześniej zarekwirowało?
    ROTFL, chciałbym zobaczyć taką akcję i dowiedzieć się, ile MZK wyniosłyby
    wszystkie koszta poniesione na przegraną sprawę :D

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (13.04.2004)
    "So love is hard and love is tough,