  • 271. Data: 2004-04-25 22:10:02
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    news:c6gno2$g2g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zwykle w takich przypadkach o oddaniu sprawy na policje decyduje juz sam
    > przewoznik - kontroler oddaje legitymacje wraz z mandatem i sporzadza
    > stosowny raport. Jednynie w przypadkach juz bardzo ewidentnego fałszerstwa
    > delikwenta natychmiastowo przekazuje sie organom scigania, a przewoznika
    > powiadamia niejako post factum.

    Bzdura: cytat a regulaminu przewozów

    § 72

    -Kontrolerowi wolno zatrzymać bilety oraz dokumenty uprawniające do
    przejazdów bezpłatnych lub ulgowych, co do których istnieje uzasadnione
    podejrzenie, że zostały podrobione lub przerobione.

    -Zatrzymane bilety i dokumenty są pisemnie kwitowane przez kontrolera i
    przesyłane do prokuratury lub Policji, o czym powiadamiany jest wystawca
    dokumentu.

    > Pokwitowanie w takich przypadkach stanowi druk wezwania do zapłaty z
    > odpowiednią wzmianką o zatrzymaniu takiego czy innego dokumentu. Widocznie
    > nasz bohater nie był łaskaw podpisać się pod protokołem.

    To, że się wtedy nie podpisałem to fakt, moja legitymacja jest prawdziwa i
    nic nie wskazuje na to, że jest fałszywa. Kanar zrobił to złośliwie.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 272. Data: 2004-04-25 22:13:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    >
    > -Zatrzymane bilety i dokumenty są pisemnie kwitowane przez kontrolera i
    > przesyłane do prokuratury lub Policji, o czym powiadamiany jest wystawca

    No i gdzie tu pisze ze zadaniem kontrolera jest ich przesyłanie? Naucz się
    czytac ze zrozumieniem....

    > To, że się wtedy nie podpisałem to fakt,

    No widzisz, więc bądź łaskaw nie psioczyć ze nie dostałeś pokwitowania, bo
    sam odmówiłeś jego przyjęcia.

    pdr
    Olo

  • 273. Data: 2004-04-25 22:22:32
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Na takiej podstawie ze nie posiadasz dokumentu uprawniajacego do ulgi. A
    jak
    > nie chcesz placic do daj sie spisac, wezwanie zapewne zostanie pozniej
    > anulowane. Ile jeszcze razy bede to musial napisac?

    Tyle razy, ile potrzeba, abyś zrozumiał.
    Ponownie cytat z regulaminu:
[...]

    Jak widać kontroler przywłaszczył sobie mój dokument, gdyż nie przekazał go
    zgodnie z regulaminem MPK oraz z prawem rzewozowym na policję. A ja będąc
    bezprawnie pozbawiony dokumentu stwierdzaj ącego moje prawo do ulgi nie będę
    biegał z wezwaniami co chwilę do MPK, bo jakiś debil kanar ma najebane w
    bani. Dodam tutaj, że codziennie jeżdżę kilkoma, może nawet kilkunastoma
    róznymi liniami. I gdybym za każdym przejazdem zbierał wezwania to nie
    miałbym czasu wysikać się, bo jeździłbym co chwile do MPK z powodu
    niezgodnego z prawem działania ich pracownika - niedoczekanie.
    Rozumiesz teraz?

  • 274. Data: 2004-04-25 22:27:21
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Czemu pasażer który okazał niezbędne dokuenty ma ponosić jakieś ekstra
    > koszty??

    Gdyż kolega napisał wcześniej, że pasażer nie okazuje dokumentów:

    a) albo powinien zapłacić kanar, gdyż to on wezwał policję, a nie osoba
    jadąca bez biletu, czym spowodował nieuzasadniony postój. Bo przecież trudno
    obronić tezę, że pojazd został zatrzymany z powodu braku posiadania biletu
    przez podróżnego. To kontrolerzy spowodowali jego postój wzywając policję, a
    nie pasażer nieokazując dokumenty

  • 275. Data: 2004-04-25 22:30:21
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > No i gdzie tu pisze ze zadaniem kontrolera jest ich przesyłanie? Naucz się
    > czytac ze zrozumieniem....

    Tutaj:
    -Zatrzymane bilety i dokumenty są pisemnie kwitowane przez kontrolera i
    przesyłane do prokuratury lub Policji, o czym powiadamiany jest wystawca
    dokumentu.

    Odebrałem legitymację na drugi dzień w MPK - wynika z tego, że nie została
    przekazana policji.

    > No widzisz, więc bądź łaskaw nie psioczyć ze nie dostałeś pokwitowania, bo
    > sam odmówiłeś jego przyjęcia.

    Nie podpisałem, ale dostałem karę za jazdę bez legitymacji - nic tam nie
    było o zatrzymaniu.

  • 276. Data: 2004-04-26 16:45:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tutaj:
    > -Zatrzymane bilety i dokumenty są pisemnie kwitowane przez kontrolera i
    > przesyłane do prokuratury lub Policji, o czym powiadamiany jest wystawca
    > dokumentu.

    Jednak mały kursik by Ci się przydał - ja tu nic takiego nie widzę....

    pdr
    Olo

  • 277. Data: 2004-04-26 16:46:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Zapisz się do jakiegoś przedszkola....Na prawdę ten bełkot robi się powoli
    denerwujący...

    pdr
    Olo

  • 278. Data: 2004-04-30 20:12:35
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > się

    > Jednak mały kursik by Ci się przydał - ja tu nic takiego nie widzę....

    To załóż okulary:
    są pisemnie kwitowane przez kontrolera i

    I jak lepiej?

  • 279. Data: 2004-04-30 20:14:42
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Zapisz się do jakiegoś przedszkola....Na prawdę ten bełkot robi się powoli
    > denerwujący...

    Gdybyś potrafił zrozumieć co inni Tobie piszą to byłoby OK.

  • 280. Data: 2004-04-30 20:27:00
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To załóż okulary:
    > są pisemnie kwitowane przez kontrolera i
    >
    > I jak lepiej?

    Nadal nie widzę zeby to kontroler musiał kogokolwiek powiadamiac....

    pdr
    Olo