  • 1. Data: 2007-09-09 19:46:55
    Temat: kamery w przebieralni
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    w szatni na basenie zauwalylismy kamery. sa one w damskiej jak i meskiej.

    Na oburzone glosy kobiet pracownicy tlumaczyli sie, ze to ze wzgledow
    bezpieczenstwa, ze kamery skierowane sa tylko na szafki (to akurat jest
    sciema, bo kulki wisza nad poczatkiem jednego rzedu szafek, wiec sila
    rzeczy zeby objac drugi rzad, musi podejrzec srodek szatni), pracownicy
    tlumacza tez, ze sa zrobione przebieralnie (dwie na szatnie) i tam sie
    mozna przebierac, ale wiadomo, ze jak chce sie przebrac kilkanascie
    osob, nikt nie bedzie czekal. Inna sprawa jest, ze nie ma zadnej
    informacji, ze przebieralnie sa monitorowane, pracownicy tłumaczą, że
    kamery jeszcze nie działają...

    Czy wladze obiektu postepuja zgodnie z prawem? Chcemy wystosowac jakies
    oficjalne pisemko poparte paragrafami, bo na razie rozmowy polegaja na
    tym, ze pracownicy zapewniaja wszystkich, ze tasmy z nagraniami raczej
    do internetu nie trafia :) I czy powinni napisać jakąś informację o
    monitoringu?

    TIA pozdr

  • 2. Data: 2007-09-09 20:06:58
    Temat: Re: kamery w przebieralni
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    Skoro pracownicy Twierdzą, ze kamery nie działają, to nie ma żadnego
    paragrafu na to. Na działające zresztą również będzie problem ze
    znalezieniem, a jedynie przyzwoitość i dbałość o klienta nakazuje umieścić
    po uruchomieniu systemu stosowne informacje.

  • 3. Data: 2007-09-09 20:49:53
    Od: "Ania J." <a...@t...pl>

    A gdzie to zauwazyliscie, w jakim miescie mozna wiedziec?

    [...]

  • 4. Data: 2007-09-09 21:47:24
    Od: Ja <b...@b...org>

    Ania J. <a...@t...pl> wrote:

    > A gdzie to zauwazyliscie, w jakim miescie mozna wiedziec?

    Np: Rawszczyzna w Ostrowcu - obiekt Polimeri, chyba nadal jednen
    z nowszych w PL bo caly czas sa przerwy w normalnej, publicznej dostepnosci
    ze wzgledu na zawody, zgrupowania kadry polskiej i zagranicznych itp.
    Kamery (obrotowe lezki) sa w szatniach-przebieralniach z szafkami - to
    jeszcze jestem w stanie zrozumiec po doswiadczeniach z szafkami na
    Inflanckiej i po rytualnym sprawdzaniu czy przypadkiem nie wzielo sie nic
    cennego tego dnia na zajecia (po kilku miesiacach wchodzilo w nawyk
    wyjmowanie kart kredytowych i zostawianie zegarka), ale takie same lezki
    bedace AFAIR rowniez w czesci z prysznicami (sprawdze dokladnie nastepnym
    razem ale mam niemal pewnosc ze sa) to juz IMHO przegiecie. Co one tam maja
    monitorowac poza umozliwiniem podgladactwa nie wiem. Inna sprawa ze to
    takie kopanie sie z koniem/walka z wiatrakami jak we wspomnianym tu
    przypadku Andrzeja Lawy i durnych ochroniarzy wykazujacych sie odruchem
    Pawlowa na widok aparatu. Byc ich tam nie powinno, ale w praktyce trzeba by
    zrezygnowac z plywania jak komus to przeszkadza. Efekt jest taki, ze
    wiekszosc ludzi bierze prysznic w stroju kapielowym, a potem szybko
    i nerwowo przebiera sie. Chore - trudno. Trzeba starac sie nie przejmowac
    i pomyslec z litoscia o potencjalnych podgladaczach zyczac im z
    politowaniem bardziej udanego zycia seksualnego ;>

  • 5. Data: 2007-09-09 21:52:35
    Od: Ja <b...@b...org>

    Ania J. <a...@t...pl> wrote:

    > A gdzie to zauwazyliscie, w jakim miescie mozna wiedziec?

    Np: Rawszczyzna w Ostrowcu - AFAIK obiekt Polimeri, chyba nadal jeden
[...]
    wspomnianym tu przypadku Andrzeja Lawy i ochroniarzy wykazujacych sie

    --
    Sig niedysponowany.

  • 6. Data: 2007-09-09 21:56:03
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > tym, ze pracownicy zapewniaja wszystkich, ze tasmy z nagraniami raczej
    > do internetu nie trafia :) I czy powinni napisać jakąś informację o

    Pryśnij czarnym sprejem w obiektyw i po kłopocie.

  • 7. Data: 2007-09-10 04:30:11
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    Ania J. pisze:
    > A gdzie to zauwazyliscie, w jakim miescie mozna wiedziec?
    >
    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    Np. park wodny Chojnice - tylko tam mają informację wywieszoną o monitoringu

  • 8. Data: 2007-09-10 05:29:45
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    r...@w...pl pisze:
    > Pryśnij czarnym sprejem w obiektyw i po kłopocie.

    I wtedy dopiero zacznie się ciąganie po sądach, tylko poszkodowanym nie
    będzie podglądany a podglądający...

    --
    k.

  • 9. Data: 2007-09-10 08:26:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kamil "czemu" Bista napisał(a):

    > I wtedy dopiero zacznie się ciąganie po sądach, tylko poszkodowanym nie
    > będzie podglądany a podglądający...

    by udowodnic ze to on zrobil musieliby sie przyznac ze jednak nagrywaja
    :) SWK

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 10. Data: 2007-09-10 09:00:17
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Aby uniknąć oskarżenia o zniszczenie mienia to pewnie wystarczy psiknąć jakimś
    zmywalnym kosmetykiem, tyle że jesli
    akurat wtedy okradną szafki...
    JaC

    -----