  • 31. Data: 2023-10-10 21:14:25
    Temat: Re: kalendarim działań w sprawie wypadku na A1
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > "W BMW oprócz kierowcy był też łodzki adwokat, przyjaciel wiceministra
    > sprawiedliwości Piotra Ciepluchy, który jest prawą ręką Zbigniewa Ziobry."
    >
    > -
    > https://twitter.com/igoreuropejczyk/status/171139802
    3727583660?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed
    %7Ctwterm%5E1711398023727583660%7Ctwgr%5E5946472da08
    d928c5dcfe50d1da361e0a3d00703%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=
    https%3A%2F%2Fwykop.pl%2Flink%2F7239023%2Fbmw-ktore-
    spowodowalo-wypadek-w-ktorym-splonela-zywcem-rodzina
    -jechalo-315

    Jeśli to rzeczywiście krupa, to była już europosłanka ma takie samo
    nazwisko. Byc może jak się wyrwało niepytanej rzeczniczce że kierowca
    nie był politykiem ani osobą publiczną to nie był zupełny przypadek;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2023-10-10 21:50:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2023 o 21:10, Shrek pisze:

    > Jak pisałem - IMHO nawet nie zauważyli. Rzecznik powiedział "co
    > wiedział", zdjęcie wkleili jakie było. Jeszcze raz - jakby to był
    > przypadek że nie wspomnieli o bemce, to po pirwszym pytaniu od pisamków
    > o nią by uzupełnili, bo co tu ukrywać?

    Jeśli ktoś tworzący komunikat bez BMW uznał, że wzmiankowanie BMW nie
    mam sensu, to co niby zmieniło pytanie od dziennikarzy? Nadal uważał, że
    to bez sensu. Żeby to ostatecznie nie wyszło tak, że kierowca BMW
    zostanie uznany winnym w imię udowodnienia, kto z nim jechał i jakie
    miał rzekomo wpływy na działania Policji.
    --
    (~) Robert Tomasik