  • 1. Data: 2004-02-16 13:25:05
    Temat: kablowka i prosba o przedterminowe rozwiazanie umowy.
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    Witam wszystkich.
    we wrzesniu 2002r. podpisalem umowe z firma UPC o swiadczenie uslug
    tv/internet w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu. W lutym 2003 dostalem
    oferte zakupienia mieszkania w tej samej dzielnicy za bardzo rozsadna
    cene. Niestety firma UPC nie swiadczyla tam swoich uslug a caly czas bylem
    zwiazany z nimi umowa (12 mies. od jej podpisania). Napisalem podanie z
    prosba o rozwiazanie unmowy z przyczyna takich a nie innych i jako
    uwiarygodnienie calej sprawy zobowiazalem sie do dostarczenia dokumentu,
    ktory stwierdzal, ze jestem zameldowany pod nowym adresem. Firma UPC
    niestety nie przychylila sie do mojej prosby i kazala zaplacic 600 zl kary
    za przedterminowe rozwiazanie umowy. Podanie o rozwiazanie zlozylem
    21.III.2003, odpowiedz dostalem ktoregos tam czerwca tego samego roku.
    Kilka dni pozniej (jeszcze w czerwcu) wyslalem do nich pismo, ze nie
    zgadzam sie z tym, ze oni sie nie zgadzaja :) i do tej pory nie dostalem
    odpowiedzi. Chcialem zapytac o to, czy firma UPC ma obowiazek odpowiedziec
    na moje pismo w przeciagu jakiegos okreslonego czasu czy tez mozemy sie
    tak wozic do przyslowiowej usranej smierci ??? Czy cos takiego moze ulec
    np. przedawnieniu i nie moga potem egzekwowac ode mnie czegokolwiek ?

    Z gory thx za odpowiedz

    --
    Zmylna

  • 2. Data: 2004-02-16 17:09:45
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > tak wozic do przyslowiowej usranej smierci ??? Czy cos takiego moze ulec
    > np. przedawnieniu i nie moga potem egzekwowac ode mnie czegokolwiek ?

    Czy w umowie - regulaminie świadczenia usLug bylo cos wspomniane o karze w
    przypadku jej przedwczesnego rozwiązania?

  • 3. Data: 2004-02-17 09:21:37
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    On 16 Feb 2004 18:09:45 +0100, <o...@o...pl> wrote:

    [...]
    Chcialem zapytac o to, czy firma UPC ma obowiazek

    > Czy w umowie - regulaminie świadczenia usLug bylo cos wspomniane o karze
    > przypadku jej przedwczesnego rozwiązania?

    tak, jest taki punkt

    --
    Zmylna