  • 1. Data: 2004-02-16 12:27:27
    Temat: telekomunikacja
    Od: adrin <a...@a...adrin>

    witam,
    mam nadzieje ze moj post nie jest OT :)
    mam pytanie odnosnie tego kto jest wlascicielem(wiekszosci) linii
    telefonicznych w Polsce? TPSA czy moze skarb panstwa?
    Jesli TPSA to w jaki sposob dzialaja 'niezalezni' operatorzy? dierzawia
    linie od monopolisty(jesli tak czy w jakis sposob jest to regulowane
    prawnie)
    Pytam sie bo interesuje mnie czy wejscie do UE oraz zmianie prawa
    telekomunikacyjnego w jakis sposob zwiekszy sie konkurencja na rynku uslug
    DSL. Przykladowo czy operator z zach. kraju bedzie mogl wejsc na rynek i
    oferowac swoje uslugi w oparciu o istniejaca infrastrukture(glowny problem
    to chyba linie przesylowe ??)

    pzdr,
    *a*

  • 2. Data: 2004-02-16 15:46:19
    Temat: Re: telekomunikacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Właścicielem linii w Polsce jest tak wiele podmiotów, że trudno dojść do
    ładu. TP SA, ale i PKP, wielu operatorów prywatnych MSWiA, MON,
    poszczególne formacje, czyli Policja, Straż Graniczna i jeszcze bóg jeden
    wie kto. I wszyscy od wszystkich to kawałkami dzierżawią.

  • 3. Data: 2004-02-21 08:05:54
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > oferowac swoje uslugi w oparciu o istniejaca infrastrukture(glowny problem

    panstwo neima w TPSA pakietu wiekszosciowego.
    posiada go FT i Kulczyk