  • 1. Data: 2004-02-16 13:20:31
    Temat: telewizja kablowa VECTRA przegina pał
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    witam
    mam pytanko w pomiższej kwestii
    dnia 21.11ub.r.podpisałem umowę z telewizją kablową
    z umowy wynka że sygnał (czyli obraz w tv) powiniem mieć nie później niż
    15.12.ub.r.
    w praktyce okazało się inaczej, po interwencji telefonicznej (okazało się że
    to ja
    powinienem zgłosić fakt podpisania umowy - :-)))
    obraz pojawił się na moim tv dopiero 14.01.br

    i pytanie mam nstępujące: od kiedy mam płacić rachunki ???
    (niestety w k.c. nie potrafiłem znaleźć opdpowiedniego artykułu)

    kolejną sprawą jest fakt podwyżki - otrzymałem druki przelewów,
    a nie dostałem żadnej informacji (a powinienem ją otrzymać pisemnie
    na miesiąc przez jej wprowadzeniem)

    nie jest to argument do rozwiązania umowy, ale jak się przed takim k*****
    bronić

    pozdrawiam
    Robert Steward

  • 2. Data: 2004-02-16 15:43:08
    Temat: Re: telewizja kablowa VECTRA przegina pał
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@i...op.pl>
    napisał w wiadomości news:c0qg6i$4rk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Ja to kiedyś rozwiązałem tak, że po prostu aż do czasu otrzymania zmiany
    umowy płaciłem zgodnie z posiadaną przeze mnie. Zorientowali się po trzech
    latach. Żądali dopłaty i odsetek, twierdząc, że o podwyżce poinformowali
    na swoim kanale. To im uprzejmie wyjaśniłem, ze ich kanału nie oglądałem,
    bo jest denny. Przysłali na piśmie zmianę umowy, więc zacząłem płacić wg
    nowych stawek.

  • 3. Data: 2004-02-16 18:46:27
    Od: "Marcin" <t...@t...pl>

> [...]
    > bo jest denny. Przysłali na piśmie zmianę umowy, więc zacząłem płacić wg

    To ja mam wlasnie pytanie zwiazen z takim oglaszaniem podwyzek. Czy TVK moze
    ustalic w umowie ze podwyzki beda oglaszane na kanale informacyjnym i nie sa
    zobowiazani do przyslania pisemka o zmianie oplat ? Czy taki zapis bylby
    zgodny z prawem ? Wydaje mi sie ze zmiana oplat to zmiana umowy wiec powinna
    byc potwierdzona na pismie.

    Marcin

  • 4. Data: 2004-02-16 19:12:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    Zmiany umowy mogą oni sobie zastrzec w dowolnej formie, w jakiej strony
    umowy to zaakceptuję. problem w tym, że skuteczność takiej zmiany jest
    uzależniona od skuteczności powiadomienia. A jak ma kablówka dowieść przed
    sądem, że Ty oglądałeś ich program?

  • 5. Data: 2004-02-17 06:36:06
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    > Ja to kiedyś rozwiązałem tak, że po prostu aż do czasu otrzymania zmiany
    > umowy płaciłem zgodnie z posiadaną przeze mnie.

    dziękuje za informacje, choć bardziej nurtuje mnie sprawa nie terminowego
    wywiązanie się vectry z umowy

    R.S.