  • 11. Data: 2008-10-06 16:25:51
    Temat: Re: kable przez własnąpiwnice
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 09:38
    (autor Marian
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gccf9f$fi8$3@news.onet.pl>):

    > Kochany Aster? :)

    Vectra... Do czasu jak było ŚTK to było super. A potem przyszła Vectra i
    napisała ,,będzie drożej, bo jestem teraz Vectra i muszę wysłać haracz za
    granicę''. A potem się zaczęło ,,inwestujemy w internet i telefonię i wali
    nas to, że ty z tego nie korzystasz, będzie drożej''. I tak 20zł
    podnieśli... A kanały znikały co chwilę kolejne...

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-10-06 20:14:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > i wali nas to, że ty z tego nie korzystasz''. Ostatnio zaś zaczęły
    > znikać kanały i była argumentacja, że to dla podniesienia jakości

    A myslalem ze piszed o MultiMedia polska...

    Kiedys wykupila moja kablowke ktora nalezala do TPSA (tak, tak) i byla 2x
    tansza i nie zamykali dobrych kanalow serwujac w to miejsce MANGO 24 -
    telewizje dla imbecyli itp.

    No coz... obecnie chca prawie 60zl za kablowke analogowa w niskiej jakosci.
    Czas przejsc na satelitarna telewizje chyba, tylko ze w domu mam 4 telepudła
    ;-( kuchnia, sypialnia, duzy pokoj , moja pracowania. Trudno to podzielic...

    A co do autora watku - napisz do tej firmy i ponegocjuj cos, a ty sie pytasz
    jak dziad czy mozna to rozwalic...

    No coz Polak Polakowi wilkiem.