  • 21. Data: 2005-08-28 17:44:17
    Temat: Re: hau, hau, hau!
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...tam>

    "mcl" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dessrf$d6j$5@nemesis.news.tpi.pl...

    > A moze poprostu nie chce mi sie przylaczac do choru frustratow, z ktorych
    > kazdy uwaza, ze ma prawo do wystawiania swiadectwa moralnosci innym.
    > Zacznij zmieniac swiat od samego siebie...

    Ty tu jesteś po to, żeby bronić interesu złodziei, łapówkarzy i oszustów?
    Dobrze Ci za to płacą?

    MK

  • 22. Data: 2005-08-28 17:47:39
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Ty tu jesteś po to, żeby bronić interesu złodziei, łapówkarzy i
    > oszustów? Dobrze Ci za to płacą?

    Nie bede sie gnojku znizal do twojego poziomu... EOT

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 23. Data: 2005-08-28 17:53:44
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium napisał(a):

    > "mcl" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ty tu jesteś po to, żeby bronić interesu złodziei, łapówkarzy i
    > oszustów? Dobrze Ci za to płacą?

    A co udezylem w czuly punkt ? To ile juz miesiecy
    pobierasz rente na lewo, ile gigabajtow filmow i
    muzyki sciagnoles w tym tygodniu, co ?

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 24. Data: 2005-08-28 18:34:38
    Od: greenspan <a...@s...com>

    MarcinS wrote:

    > przepraszam,
    > faktycznie, o tym było na onecie.

    > podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    > Taką ma wartośc to, co piszesz.

    Nie zupelnie. Bo faktem jest jacht kupiony poprzez fikcyjna szkole.

    > Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    > jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

    > bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    KF, kolego, KF. I rozowe okulary na dodatek.

    > I co do treści, żebyśmy się zrozumieli:

    > żadna z tych rzeczy nie jest nielegalna,

    Technicznie nie, jezeli zalozymy ze te rzeczy mozna zakumulowac z
    pensyjki sadziowskiej.

    > poza tym w prasie czytałem że o.Rydzyk ma Maybacha.

    ale jest za to hipokryzja.

    > to on jest asesorem ?
    > kłamiesz z wysokością pensji.

    dobra, zarabia 5 tys. To wciaz bardzo duzo pensji zeby odlozyc na jacht
    i Volvo. I po drodze cos do garnka trzbe wlozyc.

    > nie ma tu żadnego dowodu.

    jest zarzut koprupcji. Bardzo powazny zreszta.

  • 25. Data: 2005-08-28 21:46:01
    Temat: Re: już jest tak dobrze, że nawet sędziowie "dorabiają się" majątków
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html
    >
    > Sędzia Dariusza Czajka jak pisze prasa jeździ volvo kombi

    Bredzisz kolego. Ten pan już dawno sędzią nie jest.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 26. Data: 2005-08-28 23:02:11
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > Bredzisz kolego. Ten pan już dawno sędzią nie jest.
    >

    > --
    > @ Johnson

    Dear Mr Johnson,

    1. the unpunished judge Dariusz Czajka has not been ruled out from judging, but
    only he decided himself to move to other position in atmosphere of a scandal
    http://www.upadloscian.org.pl/prasa/dariuszczajka/rm
    ffm.html

    2. the unpunished judge Dariusz Czajka has apparently decided to devote himself
    to a business, and currently is not judging
    http://www.upadloscian.org.pl/prasa/dariuszczajka/wy
    borcza02.html.
    This does not mean however, that without any problem he may not get back into
    judging.

    3. the unpunished judge Dariusz Czajka apparently does still find himself in a
    good sense of humor
    http://www.ewspa.edu.pl/gify/EWSPA_wladze_pliki/wlad
    zeuczelni_pliki/Czaj1.jpg

    Wkoło jest wesoło, więc o co się martwisz Panie Johnson?

    ---

    A tutaj minia na codzień http://www.upadloscian.org.pl/pb-czajka.jpg - czyli
    kiepsko to widzę. Co teraz będzie? Kto będzie nas krył gdy przyjdzie
    październik 2005? :o

    Pozdrowienia z zaświatów - kto pracuje ten ma!

  • 27. Data: 2005-08-28 23:10:38
    Temat: bezkarna Czajka na zdjęciach przed i po
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    podsumowując:
    sędzia Dariusz Czajka

    przed:

    http://www.ewspa.edu.pl/gify/EWSPA_wladze_pliki/wlad
    zeuczelni_pliki/Czaj1.jpg
    - czyli wkoło jest wesoło

    po:

    http://www.upadloscian.org.pl/pb-czajka.jpg
    - czyli kiepsko to widzę; październik 2005 się zbliża

    Szczegóły na stronie http://www.ewspa.pl ;)

  • 28. Data: 2005-08-28 23:26:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    [ciach ...]

    Jak mówiłem bredzisz.

    http://www.sn.pl/aktual/index.html

    Wyciąg:

    17 marca 2005 r. Sygn. akt SNO 4/05
    Sąd Najwyższy po rozpoznaniu na rozprawie sprawy _byłego sędziego_
    Dariusza Czajki odwołania obrońcy obwinionego, Rzecznika
    Dyscyplinarnego, Ministra Sprawiedliwości, Krajowej Rady Sądownictwa od
    wyroku Sądu Apelacyjnego - Sądu Dyscyplinarnego w Warszawie z dnia 28
    września 2004 r. zmienił zaskarżony wyrok w pkt 3 w ten sposób, że
    uniewinnia Dariusza Czajkę od zarzutu popełnienia przewinienia
    dyscyplinarnego przypisanego mu w pkt 3 zaskarżonego wyroku (dotyczącego
    tego, że obwiniony, jako sędzia-komisarz firmy CLiF akceptował to, że
    syndyk i pełnomocnik firmy byli pracownikami głównego wierzyciela CLiF -
    Kredyt Banku), _w pozostałej części utrzymał zaskarżony wyrok Sądu
    Apelacyjnego - Sądu Dyscyplinarnego w mocy_.

  • 29. Data: 2005-08-29 00:20:20
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kredyt Banku), _w pozostałej części utrzymał zaskarżony wyrok Sądu
    > Apelacyjnego - Sądu Dyscyplinarnego w mocy_.

    Tak, ta rozprawa przeszła już do klasyki.

    Sąd Najwyższy wdał się bowiem w dywagacje typu "być może orzeczona kara jest
    łagodna, ale nie rażąco. Tylko gdyby była rażąco łagodna, sąd musiałby ją
    zaostrzyć" jak podaje RMF/FM. Tak więc sędzia nie został nawet wykluczony z
    zawodu, a więc w mocy pozostaje orzeczenie, że może sądzić, ale poza stolicą.
    Również prokuratura nie postawiła sędziemu zarzutów - wszystko zostało
    klasycznie umorzone. Dzisiaj sędzia jest czysty i wypolerowany jak szalet po
    dezynfekcji. Jednak prędzej czy później z takiego szaletu ponownie dochodzi
    smród nie do zniesienia. Zarzut niezmiennie jest ten sam - sędzia czerpał
    korzyści materialne z prowadzonych przez siebie spraw dotyczących znanych
    przedsiębiorstw. Jest wina co jest bezsporne, ale kary nadal brak.

    http://www.upadloscian.org.pl/prasa/dariuszczajka/wy
    borcza02.html

    Gazeta Wyborcza 18-03-2005
    Sędzia się wykaraskał

    To mógł być honorowy koniec jednego z dwóch z czarnych symboli polskiego
    sądownictwa. Bo tak o Dariuszu Czajce mówili wczoraj w Sądzie Najwyższym
    przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości. Drugi symbol to toruński sędzia
    Zbigniew Wielkanowski, którego prasa oskarżała o związki ze światem
    przestępczym.

    Czarna sława Czajki szybko nie przeminie. Wczoraj Sąd Najwyższy uznał, że
    za "grzechy", jakich dopuścił się, pełniąc przez wiele lat funkcję
    przewodniczącego stołecznego sądu upadłościowego, wystarczy go relegować za
    stolicę. Przepadł jednomyślny wniosek Krajowej Rady Sądownictwa, Ministerstwa
    Sprawiedliwości i rzecznika dyscyplinarnego o wydalenie go z zawodu. Czym
    zawinił Czajka? Pracę sędziowską doskonale połączył z jednoczesnym budowaniem
    układu towarzysko-biznesowego.

    Co dalej będzie z sędzią? Dwa miesiące temu sam odszedł z zawodu, po 20 latach
    pracy. Teraz może zostać adwokatem lub radcą prawnym, a po pięciu latach - jak
    kara się zatrze - znowu ubiegać się o sędziowską togę, np. w stolicy. Do tego
    czasu może zarządzać Europejską Wyższą Szkołą Prawa i Administracji na Pradze
    Północ, którą zakładał (notabene mieści się ona w budynku byłego zakładu Leda,
    którego upadłość współogłaszał jako sędzia). Będzie pracować z siostrzenicą
    oraz sędziami, których uczelnia pozatrudniała, gdy Czajka trząsł bankructwami.
    Na liście wykładowców są koledzy, z którymi orzekał w upadłości, sędziowie NSA
    oraz sądu okręgowego, który go zatrudniał. Okazyjnie gościli tu politycy SLD:
    Józef Oleksy, Jerzy Jaskiernia czy Ryszard Kalisz, obecnie minister spraw
    wewnętrznych. Dziekanem wydziału prawa jest były prezes Sądu Najwyższego
    Tadeusz Szymanek. Jeden z trzech obrońców Czajki w procesie dyscyplinarnym,
    prywatnie ojciec Jolanty Szymanek-Deresz, szefowej Kancelarii Prezydenta RP.

    Czajka w wolnych chwilach będzie mógł popływać na żaglowcu uczelni "Fryderyku
    Chopinie", na którym przed laty gościła pani prezydentowa Jolanta Kwaśniewska,
    w ramach akcji dla uczniów "Płyniemy ku Europie". To od niego zaczęły się
    kłopoty Czajki. Zainteresowała się nim prasa. Na jaw wyszło, że współorzekał o
    upadłości Centrum Leasingu i Finansów, o co wnosił m.in. Kredyt Bank, który
    tanio sprzedał uczelni żaglowiec.

    Czy wyrok Sądu Najwyższego jest sprawiedliwy? Na pewno ostateczny. I pomyśleć,
    że gdyby Dariusz Czajka choć trochę sobie pofolgował i usiadł za kierownicą po
    kielichu, z zawodu sędziowskiego wyleciałby z hukiem.

  • 30. Data: 2005-08-31 09:03:41
    Temat: s...@w...pl a uczelnia EWSPA
    Od: "czarnalista.com" <c...@p...onet.pl>

    tu Cie mam:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=8020497

    Już rozumiem dlaczego tak temat bezkarnej Czajki i założonej przez niego
    uczelni EWSPA tak bardzo Cie zabolał..