  • 1. Data: 2005-08-27 06:56:40
    Temat: UMOWA ZLECENIE
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    witam

    jakie konsekwencje mogą spotkać pracodawcę , jeżeli zatrudni pracownicę na
    umowę zlecenie ? pytanie tyczy sie do tego co będzie gdy ta kobieta zajdzie
    w ciążę. czy można w umowie zrobić zapis na ten temat?

  • 2. Data: 2005-08-27 07:09:41
    Temat: Re: UMOWA ZLECENIE
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    piotr.ek7 napisał(a):
> [...]
    > umowę zlecenie ? pytanie tyczy sie do tego co będzie gdy ta kobieta zajdzie
    > w ciążę. czy można w umowie zrobić zapis na ten temat?

    jeśli pracodawca chce zastąpić umowę o pracę - umową zlecenia, to
    konsekwencje są w kodeksie pracy.

    Jeżeli nie - to ciążą nie ma związku na wazność ani obowiązywanie tej umowy.

    Możńa zrobićw umowie zapis na ten temat.

    Aha i jeśli ta kobieta zajdzie w ciąże z tym pracodawcą, to niezależnie
    od fomry prawnej dziecku należą się alimenty ;)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-27 12:58:21
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    pytasz sie czy moze zmienic umowe o prace na umowe zlecenie jak kobieta
    juz zaszla w ciaze?? czy moze, czy pracodawca moze zatrudnic kobiete na
    umowe zlecenie, ktora zachodzi w ciaze i co sie dzieje dalej.

    Ad pyt. 1 to jak juz zaszla to nie moze jej wyzucic inaczej spotka go
    kara ;)

    Ad pyt. 2 oczywiscie ze moze, z terminem wygasniecia, umowa sie konczy i
    kobieta jest bez pracy i nie wazne czy jest w ciazy czy nie