  • 1. Data: 2006-03-13 20:18:17
    Temat: jeszcze raz płyty i kasety bez licencji w wypożyczalni
    Od: "paweł37" <paweł37@onet.pl>

    w ostatnim czasie nasiliły sie kontrole w wypożyczalniach dvd legalności
    nośników. Zgodnie z art 116 podlega się nawet karze pozbawienia wolności do
    lat 3. Najciężej traktowane jest posiadanie tzw. piratów, ale moje pytanie
    dotyczy jednak legalnych płyt zakupionych w sklepie jednak bez praw do
    wypożyczania. Nie jest tajemnicą, że część wypożyczalni wspomaga się właśnie
    takimi tytułami, które są znacznie tańsze w porównaniu z płytami z prawami
    do wypożyczania. Niby jest to oryginał , ale został on wykorzystany
    niezgodnie z przeznaczeniem. Czy może kotś spotkał się z taką sytuacją i
    jakie były dalsze działania.
    zapraszam do dyskusji.

  • 2. Data: 2006-03-14 10:23:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    paweł37 napisał(a):
> [...]
    > lat 3. Najciężej traktowane jest posiadanie tzw. piratów, ale moje pytanie
    > dotyczy jednak legalnych płyt zakupionych w sklepie jednak bez praw do

    w takim przypadku policja nie ma nic do gadania, zostaje droga cywilna