  • 1. Data: 2003-07-30 11:12:53
    Temat: jedno pytanko zwiazane KRS-em
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    dostalem postanowienie gdzie jest napisane:
    "wezwac Wnioskodawce do zlozenia:
    poswiadczonego notarialnie albo zlozonego wobec sadu wzoru podpisu Prezesa
    Zarzadu pana ......."
    i moje pytanie co znaczy wobec sadu? czy moge pojsc do sadu i w kancelari
    wobec pracownika zlozyc taki
    podpis?

    pozdr

  • 2. Data: 2003-07-30 11:29:18
    Temat: Re: jedno pytanko zwiazane KRS-em
    Od: Anna<p...@o...pl>

    Dokładnie tak!
    Pójdziesz, złożysz podpis, a sąd sobie to sam potwierdza.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-07-30 11:31:02
    Od: Dredd<...@...pl>

    Nie znam szczegółow procedur rejestrowych, ale chodzi tu chyba raczej
    o podpis złożony przed Sądem w innej sprawie - np. w innej
    procedurze rejestrowej (można wówczas wykorzystać odpis stosownych
    stron z tamtych akt). Sąd to nie byle jaki jego pracownik, ale organ
    orzekający na zasadach określonych w prawie procesowym.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-07-30 11:45:25
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    dzieki

  • 5. Data: 2003-07-31 10:37:49
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Nie znam szczegó?ow procedur rejestrowych, ale chodzi tu chyba raczej
    > o podpis z?o?ony przed Sądem w innej sprawie - np. w innej

    Pud?o.

  • 6. Data: 2003-07-31 13:13:12
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Pud?o.

    Zgoda :) Sam zaznaczałem że to dywagacje. A jak powinno być
    prawidłowo?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-08-01 07:34:15
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Zgoda :) Sam zaznacza?em ?e to dywagacje. A jak powinno by?
    > prawid?owo?

    Podpis moze poswiadczyc sedzia lub upowazniony pracownik sadu (chyba). Podstawe
    prawna probowalem znalezc, ale bez rezultatu. W praktyce wyglada to tak:
    przychodzisz do biura podawczego w sadzie, prosisz o poswiadczenie podpisu,
    przybiega rzeczona osoba i zalatwiace sprawe.

    A jesli ktos znajdzie podst. pr. bede wdzieczny. :)

    Pozdr.