  • 21. Data: 2005-12-27 20:31:51
    Temat: Re: jazda pod wplywem alkoholu na rowerze
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Ale nie mechanicznym (to tak przy okazji zakazow prowadzenia pojazdow za
    > jazde po pijaku).

    Jak nie, jak tak...

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 22. Data: 2005-12-27 21:42:10
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jak nie, jak tak...
    >
    > chester

    A jednak nie. Dlatego prowadzenie roweru po pijaku, to art. 178a par. 2 kk, a
    nie par. 1.

  • 23. Data: 2005-12-27 23:40:15
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43b12a64@news.home.net.pl...

    > Jesteś już męczący, trollu...

    czyzbys byl polska sedzina rodzinna?

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2005-12-28 13:07:51
    Od: s...@o...pl

    jesli dostaniesz zaraz prowadzenia pojazdów na okres powyzej roku to egzamin
    trzeba zdawac od nowa.
    do roku nie, tylko idziesz do swojego dzialu komunikacji i wystepujesz z
    wnioskiem o wydanie prawa jazdy po odbyciu kary

  • 25. Data: 2005-12-30 23:00:57
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    --
    MArta