  • 1. Data: 2005-12-26 14:22:33
    Temat: czy "telepunkt" to lokal przedsiebiorstwa czy nie?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Czy budki z serii "telepunkt" tpsa+orange+neozdrada itp ktore mozna
    spotkac w hipermarketach i innych dziwnych miejscach to "lokal
    przedsiebiorstwa" czy nie? Teoretycznie tak wg ustawy z dnia 2 marca
    2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca
    2000 r.):
    "2. Przez lokal przedsiębiorstwa rozumie się miejsce przeznaczone do
    obsługiwania publiczności i oznaczone zgodnie z przepisami o
    działalności gospodarczej."
    ale moze sie myle?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2005-12-26 14:45:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    BartekK wrote:
    > Czy budki z serii "telepunkt" tpsa+orange+neozdrada itp ktore mozna
    > spotkac w hipermarketach i innych dziwnych miejscach to "lokal
    > przedsiebiorstwa" czy nie?
    Nie.
    To wytwór supermarketu.

    Tak samo jak poczta nie jest czescia

  • 3. Data: 2005-12-26 15:22:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    BartekK napisał(a):
    > Czy budki z serii "telepunkt" tpsa+orange+neozdrada itp ktore mozna
    > spotkac w hipermarketach i innych dziwnych miejscach to "lokal
    > przedsiebiorstwa" czy nie?

    tak

    KG

  • 4. Data: 2005-12-26 18:57:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > tak

    Kto stworzył telepunkt?
    Nie jest to przypadkiem umowa pomiędzy tpsa a supermarketem, że będą
    realizować płatności?
    No chyba, że w przypadku telepunktów jest to zrobione na zasadzie
    hipermarket dzierżawi powierzchnię.

  • 5. Data: 2005-12-26 19:06:13
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Kto stworzył telepunkt?

    Tepsa.

    > Nie jest to przypadkiem umowa pomiędzy tpsa a supermarketem, że będą
    > realizować płatności?

    A co mają jakieś płatności do tego???

    > No chyba, że w przypadku telepunktów jest to zrobione na zasadzie
    > hipermarket dzierżawi powierzchnię.

    Raczej dane centrum handlowe, które dzierżawi powierzchnię
    różnym podmiotom.

    Piotr

  • 6. Data: 2005-12-26 21:39:06
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Kto stworzył telepunkt?

    Jeżeli się wypowiadasz tak pewnie to myslałem że wiesz?

    > Nie jest to przypadkiem umowa pomiędzy tpsa a supermarketem, że będą
    > realizować płatności?

    Przypadkiem to może. Ale tutaj przypadek wykluczony. Markety nie robią nic
    przypadkiem.

    > No chyba, że w przypadku telepunktów jest to zrobione na zasadzie
    > hipermarket dzierżawi powierzchnię.

    Nie... nie dzierżawi... kto pierwszy ten lepszy i potem prawo zasiedzenia :->

    K.