  • 1. Data: 2005-12-26 14:13:59
    Temat: Odwołanie czy skarga?ZUS
    Od: c...@o...pl

    Witam,
    Otrzymałem decyzją od Prezesa Zakładu Ubezpieczen Społecznych w związku z moim
    wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy o przyznanie renty rodzinnej w drodze
    wyjątku.Dezyzja nie przyznaje mi tego świadczenia i jest jak wskazuje pismo
    ostateczna.W pouczeniu natomiast zawarta jest informacja o możliwości wniesienia
    skargi na niniejsza decyzja - za posrednictwem Prezesa ZUS- do Wojewódzkiego
    Sądu Administarcyjnego w Warszawie w terminie 30 dni od jej doręczenia.I teraz
    pytanie czy od owej decyzji przysługuje mi jeszcze 14 dniowy okres odwolania czy
    tez jak jest to ujęte w pouczeniu sprawe nalezy od razu kierować do Sądu
    Administracyjnego .I co to oznacza-"za pośrednictwem Prezesa ZUS"? Czy mam to
    jakoś ując w piśmie i jak?Dziękuję
    catcher