  • 1. Data: 2004-01-14 13:34:58
    Temat: ktoś mnie nęka, czy można zgłosić na policję?
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    v|tam

    To znaczy wiem, że można, ale chodzi mi o to czy to coś da? Czy policja
    może coś zrobić?

    Sprawa wygląda tak: ktoś wchodzi na czat dla homoseksualistow i podaje
    sie tam za mojego ojca (bogu ducha winny starszy czlowiek, ktory w zyciu
    nie korzystal z komputera). Potem ojciec odbiera telefony, w ktorych
    ktos probuje sie z nim omowic, dzis nawet jeden taki przyszedl osobiscie!

    Czy zgloszenie na policje cos da? Ustalilem juz na jakim czacie sie to
    odbywa i jaki ma nick ta osoba. Administrator czata mowi ze ma adres IP
    tej osoby, ale moze go dac tylko na wniosek policji lub prokuratury.

    Pytanie wlasnie czy policja rozpocznie jakies postepowanie? Czy takie
    nekanie jest podstawa do rozpoczecia jakichs dzialan? Nie bylo zadnych
    grozb.

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl

  • 2. Data: 2004-01-14 13:37:33
    Temat: Re: ktoś mnie nęka, czy można zgł osić na policję?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@b...tren.dy news:bu3ghj$ell$1@inews.gazeta.pl

> [...]

    > Pytanie wlasnie czy policja rozpocznie jakies postepowanie? Czy takie
    > nekanie jest podstawa do rozpoczecia jakichs dzialan? Nie bylo zadnych

    Uciazliwe nekanie jest wykroczeniem scigany z oskarzenia prywatnego.

    Jezeli masz czas/fundusze/etc - mozesz sam zlozyc oskarzenie (jak dokladnie
    - pewnie ktos inny odpowie).

    Przykladowo, Policja nie mogla by scigac buzdygana tylko za wydzwanianie do
    mnie w nocy (ale ze grozil mi pobiciem a w tym samym dniu naslal "swoich
    ludzi" do innej osoby, to teraz go poszukuje Prokuratura w Krakowie, tzn
    ustala jego miejsce zamieszkania hehe ;)

    Moze warto poprostu skontakotwac sie z ISP tego czlowieka?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-01-14 13:49:42
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    01/14/2004 02:37 PM | Rafal 'Raf256' Maj:
    > Uciazliwe nekanie jest wykroczeniem scigany z oskarzenia prywatnego.
    >
    > Jezeli masz czas/fundusze/etc - mozesz sam zlozyc oskarzenie (jak dokladnie
    > - pewnie ktos inny odpowie).

    To ja bym sie chetnie dowiedzial szczegolow.

    > Moze warto poprostu skontakotwac sie z ISP tego czlowieka?

    Wlasnie do tego musze znac jego IP, a tego jeszcze nie mam.

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl

  • 4. Data: 2004-01-14 14:01:00
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > Przykladowo, Policja nie mogla by scigac buzdygana tylko za wydzwanianie do
    > mnie w nocy
    oj nie przetwarzaj!:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 5. Data: 2004-01-14 16:37:44
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    01/14/2004 02:34 PM | |<onrad:
    > Administrator czata mowi ze ma adres IP
    > tej osoby, ale moze go dac tylko na wniosek policji lub prokuratury.

    Poprawka (piszę to na wypadek gdyby ten ktoś kto nęka mojego ojca czytał
    tą grupę): administrator czata (nie podam nazwy ze względu na delikatną
    bezprawność działań) stwierdził, że i tak pomoże mi w wytropieniu tego
    gnojka i juz sprawca kto wczoraj spod tego nicka logowal sie :)

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl