  • 1. Data: 2006-04-28 09:35:43
    Temat: jaki przepis mowi o reklamacjach uslug?
    Od: r...@g...com

    Witam serdecznie,

    jaki przepis - rozporzadzenie? - reguluje reklamacje dotyczace
    swiadczonych uslug? znalazlam tylko rozporzadzenie "w sprawie
    szczególowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedazy
    miedzy przedsiebiorcami a konsumentami." - ale to dotyczy sprzedazy
    rzeczy ruchomych.
    Gdize znajde to samo, ale dotyczace uslug?

  • 2. Data: 2006-04-28 09:43:20
    Temat: Re: jaki przepis mowi o reklamacjach uslug?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    r...@g...com napisał(a):

    > Gdize znajde to samo, ale dotyczace uslug?

    *JAKICH* usług?

    M.

  • 3. Data: 2006-04-28 09:50:45
    Od: r...@g...com

    Klient zlozyl reklamacje w banku dotyczaca zlego/blednego/nienalezytego
    wykonania jego dyspozyzji. Reklamacja zostala odrzucona, dodatkowo
    klient czekal na odpoweidz poltora miesiaca. Chce zlozyc ponowna
    reklamacje, dodatkowo reklamujac zbyt dlugi - jego zdaniem - czas
    rozpatrywania pierwszej reklamacji. Regulamin konta (ktorego dotyczyla
    dyspozycja) nie reguluje kwestii czasu rozpatrywania reklamacji
    powolujac sie na przepisy ogolne ("W sprawach nieuregulowanych Umowa
    Konta Osobistego stosuje sie przepisy prawa polskiego, w tym
    zwlaszcza Prawa bankowego i Kodeksu cywilnego."). No i teraz
    zastanawiam sie, gdzie konkretnie jest to uregulowane.

  • 4. Data: 2006-04-28 10:20:33
    Od: r...@g...com

    oczywiscie chodzi mi o te inne 'przepisy prawa polskiego', oprocz Prawa
    bankowego i KC.
    Jesli jednak kktos moglby wskazac miejsce konkretnie w Prawie bankowym
    jak i KC, bylabym wdzieczna, bo jestem teraz w pracy i nie bardzo mam
    jak czytac te oba duze teksty a dosc szybko musze znalezc te
    informaacje.

    z gory dziekuje:)))