  • 11. Data: 2003-01-06 18:33:02
    Temat: Re: jaka moze byc wysokosc alimentow?
    Od: "Barbara" <b...@i...pl>

    > czy mówisz tu również o swoim doświadczeniu ?,

    Nie bo nie chodze do lozka z dupkami!!!

    > wiedzieć ,że fundusz alimentacyjny nie zwalnia zobowiązanego od dlugu
    > wzgledem państwa...

    to teoria nie znasz kobieto zycia..

    > a skąd ta pewność,że w rozkładzie tym zawinił on? dlaczego niby kobieta
    > zostająca z dzieckiem zaraz jest okrzyczana biedactwem?

    kobiety pozostawiajace dupkow i odchodzace z dzieckiem nie sa "biedactwami"
    tylko sieroty mecza sie
    w glupich zwiazkach

    > myślałyby głową kiedy się kładą do wyrka z facetem? może tak kobiety
    > zaczełyby traktować facetów jak swoich partnerów a nie jak posługaczy ?

    wlasnie ten przypadek o tym swiadczy ze kobieta potraktowala faceta jak
    partnera

    > Myśle,ze dobrze wiesz albo i nie, że nie można tak oceniać sytuacji /

    oceniam tak jak zostala opisana

    > dziecko oczywiście nie jest tu niczemu winne / ale obowiązek utrzymania
    > powinien być rozłożony odpowiednio na mamusie i tatusia ...

    i dopiero przeszlas w tym miejscu do sedna sprawy

    > Myśle ,że nie powininismy oceniać a ograniczyć się do udzielenia
    informacji
    > . Bo równie można by powiedzieć " mogła nie dawać " tak sie nie rozwiązuje
    > spraw...
    >
    > Sandra

    A wogole ten przypadek jest o biednym skrzywdzonym tatusiu ktory musi
    nieszczesnik placic na wlasne dziecko
    i szuka bezplatnej porady a wspaniala Sandra -opiekunka
    dupkow ze skory wychodzi i kobietom ubliza.

  • 12. Data: 2003-01-06 21:35:08
    Temat: Odp: jaka moze byc wysokosc alimentow?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avci5b$v72$...@s...futuro.pl...
    > Nie bo nie chodze do lozka z dupkami!!!

    nie miałam na myśli dupków:-) tylko sprawy sądowe czy też funduszu
    alimentacyjnego bo i tam niekiedy gdy przekracza ustalona prawnie kwota na
    członka rodziny alimenty nie są wypłacane ...

    > to teoria nie znasz kobieto zycia..

    tu nie bede wyprowadzała Cię kobieto z błędu ...

    > wlasnie ten przypadek o tym swiadczy ze kobieta potraktowala faceta jak
    > partnera

    a ja niekiedy myśle inaczej, że taka bez namysłu niekiedy gdy zobaczy
    kawalek nogawki na to konto sobie strzela 2 ,3 i kolejne dziecko liczac ,że
    jakas to będzie ...

    > oceniam tak jak zostala opisana

    ok. ja nie oceniam nikt mi nie dał takiego prawa bym oceniała
    człowieka,który zwraca się o pomoc a nie o ocenę ...

    > i dopiero przeszlas w tym miejscu do sedna sprawy

    nie chce wyrazić tu swoje zdania powstrzymam się:-)

    > i szuka bezplatnej porady

    a co ? ty zbijasz tu kase ?

    a wspaniala Sandra -opiekunka
    > dupkow ze skory wychodzi i kobietom ubliza.

    wiesz co to jest obiektywizm? gdy sie kobieta zwróci jak wyciągnąć kase to
    też napisze i co wtedy mi napiszesz , " wspaniała Sandra nawiedzona kobietka
    chce puścić faceta w skarpetach i ubliża całemu męskiemu rodzajowi ? "
    smiem twierdzić,że nie masz żadnego doświadczenia w sprawach sądowych
    .zalatwiasz sprawy na drodze nienawiści ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-07 06:34:18
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : a skąd ta pewność,że w rozkładzie tym zawinił on? dlaczego niby kobieta
    : zostająca z dzieckiem zaraz jest okrzyczana biedactwem?

    zaraz zostaniesz zlinczowana przez walczące feministki Sandro :)

  • 14. Data: 2003-01-07 07:56:06
    Od: "Barbara" <b...@i...pl>

> [...]
    > : zostająca z dzieckiem zaraz jest okrzyczana biedactwem?
    >
    > zaraz zostaniesz zlinczowana przez walczące feministki Sandro :)

    Oj Marcinku napewno kobieta go porzucila nie przeprowadzajcie sprawy
    rozwodowej bo juz sie odbyla ,
    mowlismy o alimentach na dziecko .
    Sandra jest chyba blondynka po zaczyna wspolczuc facetowi ze zostal
    naciagniety jako reproduktor .
    ot problem!
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-01-07 08:03:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 16. Data: 2003-01-07 08:18:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ave16u$v4r$...@s...futuro.pl...
    > Sandra jest chyba blondynka po zaczyna wspolczuc facetowi ze zostal
    > naciagniety jako reproduktor .

    mogłabym równie odpisać :-)))) ale nie zrobie tego z uwagi na to ,ze w końcu
    obie wyjdziemy na troli no nie? hehehe

    ale żebyś nie musiała się tam pultać przy komputerku podej do Twojej
    informacji

    Sandra jest czarna nawet powiedziałabym bardzo czarna :-)

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-07 22:30:57
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej zalatw zaswiadczenie ze nie pracujesz i nie masz czym placic
    > zajmie sie tym fundusz alimentacyjny.
    > A swoja droga na miejscu Twojej zony tez zostawilabym takiego dupka !

    Do mnie piszesz ?
    Jeśli tak to się grubo mylisz , bo ja żyję ze swoją Żoną i mamy się dobrze ,
    nigdy nie mieliśmy sprawy rozwodowej bo do niej nie musiało dojść mieliśmy
    mały kryzys gdy wyprowadziłem się od teściów po roku rozłąki wszystko
    ułożyło się dobrze . Teraz mieszkamy razem od 3 lat i nie widać by miało być
    coś nie tak . Przeszedłem trudne chwile bo moja Żona nie pozwalała mi
    widzieć mojej córki przez 4 miesiące za nim nie założyłem sprawy o kontakty
    z dzieckiem ale tak to już bywa jak w grę wchodzą "dobre rady teściowej " i
    chciałbym Ci dodać że przez całe te 4 miesiące jak i później aż do momentu
    za nim zamieszkaliśmy razem płaciłem Żonie alimenty na dziecko bez potrzeby
    spotykania się z nią w sądzie . Ciekaw jestem co Ty byś czuła gdybyś po 4
    miesiącach zobaczyła swoją 12 miesięczną już córkę ?? I pomimo tego że
    miałem taką przygodę nigdy nie będę generalizował sprawy jak Ty . Drugim
    razem jak będziesz miała ochotę to wypluj swój jad pod biurko .
    nie pozdrawiam
    tomekn