  • 21. Data: 2007-08-25 09:21:48
    Temat: Re: jaka kara za spuszczenie powietrza z kol?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 25-08-2007 o 09:49:23 Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.> napisał(a):

    > Posiadanie samochodu skutecznie rozwiewa taką wątpliwość.

    Sugerujesz, ze po spuszczeniu powietrza z kol samochod traci calkowicie
    swoja uzytecznosc?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2007-08-25 10:05:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał

    > Sugerujesz, ze po spuszczeniu powietrza z kol samochod traci
    > calkowicie swoja uzytecznosc?

    Z punktu widzenia głównego zastosowania (czyli jeżdżenia) - tak,
    gdyż samochodem z nienapompowanymi kołami jeździć nie można.
    Oczywiscie samochód nie traci swojej użyteczności bezpowrotnie,
    naprawa jest prosta i w zasadzie darmowa - polega na napompowaniu
    kół. Ale jeśli nie mam pompki i muszę skorzystać np. z kompresora
    na stacji paliw to dojdzie koszt lawety ;)

  • 23. Data: 2007-08-25 10:50:29
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> w
    <op.txlyymnargp2nr@sempron>:

    >Sugerujesz, ze po spuszczeniu powietrza z kol samochod traci calkowicie
    >swoja uzytecznosc?

    Mój nie bo to camper.

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Każdy ma głupie myśli,
    na ale mądry je przemilcza.

  • 24. Data: 2007-08-25 11:24:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej J. Makarczuk" <Mc@R.> napisał w wiadomości

    > Mój nie bo to camper.

    To będzie tzw. nieudolne usiłowanie i tyle.

  • 25. Data: 2007-08-25 15:51:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fao0v5$r7c$1@news.onet.pl argothiel
    <a...@i...niechce.spamu.pl> pisze:

    > Pomalowanie szyb to też tylko ograniczenie ich użyteczności.
    No właśnie. Przed wiatrem i opadami chronią nadal. ;)

    > Czy KW wypowiada się na ten temat? :)
    To zależy i jakich szybach mówimy. Jeśli w samochodzie, to czołowa i
    przednie boczne muszą mieć określoną przejrzystość aby pojazd spełniał
    warunki dopuszczenia do ruchu. Zamalowanie szyby przedniej na czarno
    powoduje uczynienie samochodu niespełniającym tych warunków i tym samym
    niezdatnym do użytku.
    A jazda na flakach nie jest zakazana.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-08-26 21:36:01
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 25-08-2007 o 17:51:19 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > A jazda na flakach nie jest zakazana.

    Moze niszczyc nawierzchnie. I wtedy jest zakazane.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.