  • 1. Data: 2007-08-23 21:19:08
    Temat: Naprawa samochodu ?????? Co robić??
    Od: "scotti" <s...@o...pl>

    Witam

    Zostalem postawiony przez mechanika samochodowego w niezrecznej sytuacji
    otoz sprawa wyglada nastepujaco.

    Jakies dwa tygodnie temu zapisalem sie do mechanika na remont silnika w
    samochodzie
    marki WV pasat z 93 roku kazal przyjechac z samochodem w nastepnym tygodiu
    tj poniedzialek
    we wtorek przy wizycie u niego zapytalem orientacyjnie o koszt powiedzial ze
    2000 do 2500
    teraz koniec tygodnia mechanik dzwoni i mowi ze koszt wynosi 3700 zl i musze
    zapłacic. Co zrobić w takiej sytuacji. Nikt mnie nie informowal o zadnych
    kosztach.

  • 2. Data: 2007-08-23 21:27:53
    Temat: Re: Naprawa samochodu ?????? Co robić??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faktm0$6ku$1@atlantis.news.tpi.pl scotti <s...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > teraz koniec tygodnia mechanik dzwoni i mowi ze koszt wynosi 3700 zl i
    > musze zapłacic. Co zrobić w takiej sytuacji. Nikt mnie nie informowal o
    Co masz na papierze? Złożyłeś zlecenie, czy wszystko było na paszczę?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-08-23 21:37:59
    Od: "scotti" <s...@o...pl>

    było ustalane ustnie koszt mial nie przekroczyc 2500 oczywiscie byl ajakis
    swistek co ma wymienic a co nie ale to chyba nic niewrty kawalek kartki.

  • 4. Data: 2007-08-23 21:45:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fakv19$76k$1@nemesis.news.tpi.pl scotti <s...@o...pl>
    pisze:

    > było ustalane ustnie koszt mial nie przekroczyc 2500 oczywiscie byl
    > ajakis swistek co ma wymienic a co nie ale to chyba nic niewrty kawalek
    Musisz zrobić kilka rzeczy.
    1. Skonfigurowac prawidłowo swojego OE.
    2. Nauczyć się prawidłowo pisać i odpowiadać.
    3. Zapłacić za naprawę (możesz próbowac powalczyć, sukcesu nie wróżę).
    4. Zarządać faktury z dokładną specyfikacją , kosztem części i robocizny
    itd.
    5. Sprawdzić wszystko przed zapłatą.
    6. Rozliczyć koszty:
    - 2500 koszt naprawy;
    - 1200 koszt lekcji rozsądku;
    razem: 3700
    Czy masz jeszcze jakieś pytania? Chętnie odpowiem.

    --
    Jotte