  • 1. Data: 2007-08-24 07:23:28
    Temat: jaka kara za spuszczenie powietrza z kol?
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl>

    witam,
    moze ktos napisac pod co podciagnac spuszczenie powietrza z kol?
    gowniazerii ostatnio dziwne pomysly do glowy przychodza...
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-08-24 09:01:20
    Temat: Re: jaka kara za spuszczenie powietrza z kol?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Pewnie taka jaką wymierzy sąd. O ile udowodnisz kto ci spószcza powietrze.
    Tzn złapiesz go na gorącym uczynku.
    A tak normalnie to dwa razy w zęby ;) ;)

  • 3. Data: 2007-08-24 11:29:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mz wrote:
    > Pewnie taka jaką wymierzy sąd. O ile udowodnisz kto ci spószcza

    Kaleczenie jeżyka polskiego powinno być surowo karane...

    > powietrze. Tzn złapiesz go na gorącym uczynku.
    > A tak normalnie to dwa razy w zęby ;) ;)

    I idziesz siedzieć. Oraz płacisz za dentystę.

  • 4. Data: 2007-08-24 12:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Kaleczenie jeżyka polskiego powinno być surowo karane...

    'języka' oczywiście ;) (głupi ALT coś mi wariuje... chyba czas zmienić
    klawiaturę...)

  • 5. Data: 2007-08-24 13:35:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 14:56
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l...@n...lechistan.com>):

    > 'języka' oczywiście ;) (głupi ALT coś mi wariuje... chyba czas zmienić
    > klawiaturę...)

    Albo użyć stosownej opcji ,,zastąp'' dla podmienienia listu na naprawiony...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 6. Data: 2007-08-24 14:56:02
    Od: "ars" <a...@y...com>

    > --
    > Wrak Tristana
    > * Forum WO: http://forum.alrauna.org/
    > * Forum Linuksowe: http://forum.linux.org.pl/
    >
    > Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    > napisz tu: o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl
    > a...@e...com.pl w...@l...pl

    ...albo wykasowac stopkę/podpis, która/y zajmuje więcej niż dwie linijki...

  • 7. Data: 2007-08-24 15:31:37
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:l513q4-07b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > 'języka' oczywiście ;) (głupi ALT coś mi wariuje... chyba czas zmienić
    > klawiaturę...)

    Skoro sam nie umiesz dobrze napisać i zwalasz na klawiaturę to dlaczego do
    innych masz pretensje?
    Foti

  • 8. Data: 2007-08-24 15:57:10
    Od: "ars" <a...@y...com>

    > Skoro sam nie umiesz dobrze napisać i zwalasz na klawiaturę to dlaczego do
    > innych masz pretensje?

    Bo ma pewnie kompleks na tym punkcie... musi się na innych odegrać, że mu
    samemu nie wychodzi;)

  • 9. Data: 2007-08-24 17:02:31
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    (głupi ALT coś mi wariuje... chyba czas zmienić
    > klawiaturę...)

    Jasne.......

  • 10. Data: 2007-08-24 17:39:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Foti wrote:

    > Skoro sam nie umiesz dobrze napisać i zwalasz na klawiaturę to dlaczego do
    > innych masz pretensje?

    Jak byś miał choć odrobinę rozumu, to byś zauważył, że różnica pomiędzy
    'eż' a 'ęz' to tylko odrobinę zbyt późne wciśnięcie klawisza 'ALT'.