  • 101. Data: 2019-02-21 14:30:19
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 10:35, Tom Kaczanow pisze:
    > a egzamin doktorski jego jest wśród anegdot

    to nie anegdota, tak było:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 102. Data: 2019-02-21 14:31:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Podaj zatem swój ORCID iD.
    > Z nudów przeglądnę Twój dorobek.

    Po tej odpowiedzi odpuściłem ))

  • 103. Data: 2019-02-21 14:45:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 14:31, Uncle Pete pisze:

    > Po tej odpowiedzi odpuściłem

    niech pseudo-politolog poda swój pseudo-dorobek, tracz nie ma żadnego
    dorobku, nawet pseudo:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 104. Data: 2019-02-21 15:12:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-21, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Po tej odpowiedzi odpuściłem ))

    Też nie daję już rady, ale chyba jednak wytrwam.

    --
    Marcin

  • 105. Data: 2019-02-21 15:16:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Też nie daję już rady, ale chyba jednak wytrwam.

    ano, debowski to od debila, bo nie od dębu:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 106. Data: 2019-02-21 17:52:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mamy więcej Nobli z fizyki niż z polityki?

    -----

  • 107. Data: 2019-02-21 17:54:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 17:52, ń pisze:
    > Mamy więcej Nobli z fizyki niż z polityki?

    jeśli ty żyd to tak:)))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 108. Data: 2019-02-22 07:16:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-02-21 17:52, ń wrote:
    > Mamy więcej Nobli z fizyki niż z polityki?

    Mam przyjaciół fizyków i mam porównanie.

  • 109. Data: 2019-02-22 08:47:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 07:16, Uncle Pete pisze:

    > Mam przyjaciół fizyków i mam porównanie.

    pseudo-politolog niech poda tych przyjaciół i niech pierwszy poda swoje CV:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 110. Data: 2019-02-22 15:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-21 o 11:46, Kviat pisze:

    > http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,21754552,st
    udent-uj-obronil-doktorat-mimo-ze-nie-ma-jeszcze-mag
    isterki.html
    >"Wygląda na to, że to pierwszy taki przypadek w Polsce."
    >Ale widać taka możliwość istnieje nadal.

    Istnieje, nie czytales ustawy, na ktora sie powolywales ?

    A tak swoja droga:
    a) jesli ktos ma wybitna wiedze w temacie .. to dlaczego nie moze
    zrobic doktoratu bez studiow ?

    b) za granica tez studiow wymagaja ? Bo moze trzeba tam zrobic
    doktorat :-)

    J.