  • 111. Data: 2019-02-22 15:11:18
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1t7tlky0d1lny.1n47a7w28r8o6$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Thu, 21 Feb 2019 10:27:51 +0100, RadoslawF napisał(a):

    >O ile ci zależy na dyplomie ukończenia uczelni. Większości ludzi to
    >zadowala, bo mają podstawy do dobrego wycenienia się na rynku pracy.
    >Ale
    >jeśli ktoś jest angielskim dżentelmenem o stałych dochodach to może
    >się

    Przybylo i polskich, niekoniecznie dzentemenow.

    >poświęcić w całości badaniom naukowym dla własnego zadowolenia mając
    >gdzieś zarówno formalne dyplomy jak i formalny doktorat. A jak coś
    >ważnego odkryje, to potomni i tak nie będą na te braki zważać.

    Ale czy zostanie opublikowany w czasopismie, nie majac tytulu ?

    Co prawda jak piszecie - publikacja niezbedna do uzyskania dr, to moze
    i wystarczy mgr, albo lic/inz :-)

    J.

  • 112. Data: 2019-02-22 15:22:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Feb 2019 15:11:18 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale czy zostanie opublikowany w czasopismie, nie majac tytulu ?

    Przy składaniu publikacji nie ma żadnych rubryk, w których trzeba
    deklarować wykształcenie. Jeśli artykuł recenzentom się spodoba, jest
    wydawany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 113. Data: 2019-02-22 16:49:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale czy zostanie opublikowany w czasopismie, nie majac tytulu ?

    A po co tytuł? Nikogo to nie ineresuje, przynajmniej w zagranicznych.
    Ważne co napisałeś. Decyduje edytor i recenzenci.

    --
    Marcin

  • 114. Data: 2019-02-22 21:36:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-21 o 13:41, RadoslawF pisze:
> [...]
    udent-uj-obronil-doktorat-mimo-ze-nie-ma-jeszcze-mag
    isterki.html

    > "Wygląda na to, że to pierwszy taki przypadek w Polsce."
    > Ale widać taka możliwość istnieje nadal.

    Kto ma plecy, żeby mi załatwić doktorat? ;-)

    --
    animka

  • 115. Data: 2019-02-22 22:43:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 21:36, Animka pisze:
    > Kto ma plecy, żeby mi załatwić doktorat?

    ja mam plecy, ale animka mnie ma w sitku, więc jej nie
    załatwię:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 116. Data: 2019-02-22 23:10:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wachowski.

    -----

  • 117. Data: 2019-02-25 14:42:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 22 Feb 2019 22:36:08 +0200, Animka napisał(a):

    > Kto ma plecy, żeby mi załatwić doktorat? ;-)

    Tadeusz Rydzyk obronił na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    pracę "Apostolski wymiar Radia Maryja w świetle założeń ideowych i
    programowych".

    Możesz spróbować zainteresować tę uczelnię tematem "Grupy dyskusyjne w
    świetle nauczania Jana Pawła II".

  • 118. Data: 2019-02-25 15:11:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2019 o 14:42, Olin pisze:

    > Tadeusz Rydzyk obronił na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    > pracę "Apostolski wymiar Radia Maryja w świetle założeń ideowych i
    > programowych".

    Temat, jak każdy inny. Jestem inżynierem i nie jeden raz widziałem na
    humanistycznych kierunkach tematy, które wydawały mi się absurdalne.
    Trzeba mieć więcej pokoty. Nie każdy musi koniecznie projektować nowe
    maszyny. Wykazanie "apostolskiego wymiaru" może być pewnie pasjonujące
    dla kogoś, kto się tym interesuje.

    > Możesz spróbować zainteresować tę uczelnię tematem "Grupy dyskusyjne w
    > świetle nauczania Jana Pawła II".

    Nie słyszałem, by Jan Paweł II nauczał cokolwiek o grupach dyskusyjnych,
    więc może być problem z literaturą w tym temacie :-)

  • 119. Data: 2019-02-25 15:27:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-25 o 15:42, Olin pisze:

> [...]
    > programowych".
    >
    > Możesz spróbować zainteresować tę uczelnię tematem "Grupy dyskusyjne w

    Nie lękajmy się. Obmierzło mi to!

    --
    animka

  • 120. Data: 2019-02-25 15:31:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    >>
    > Nie słyszałem, by Jan Paweł II nauczał cokolwiek o grupach dyskusyjnych,
    > więc może być problem z literaturą w tym temacie :-)

    Dla niektórych byłoby to niezłe, bo jeszcze tego nie bylo i nie ma
    raczej gotowców.
    Kto umie "polać wodę" -napisze.

    --
    animka