  • 11. Data: 2005-10-30 22:13:31
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 30 Oct 2005 23:01:30 +0100, MaD napisał(a):

    > mozesz powiedziec jak powienienem zareagowac??

    Ale czego chcesz dochodzić? Czy zgodnie z umową właściciel lokalu mógł
    wypowiedzieć umowę z zachowaniem takiego okresu wypowiedzenia? Czy miałeś w
    umowie określone godziny otwarcia? Chcesz dochodzić utraconych zarobków
    przez ten miesiąc? IMHO nie warto - chyba że tracisz naprawdę krocie.
    Co do samego wypowiedzenia - jeśli WIESZ, że właściciel wysłał Ci
    wypowiedzenie to ono jest skuteczne, nieważne, że nie podjąłeś listu. A
    wiesz to pewnie od niego - z rozmowy, telefonu, mejla, tak?

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 12. Data: 2005-10-30 22:19:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:4zuzb1kic0ob.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > O sposobie załatwienia zmartwienia mówi art. 61 par. 1 zd. 1 kc.
    Poważnie? ;))

    > O tym pod co podpada email mówi art. 61 par. 2 kc - zapoznaj się z jego
    > treścią proszę zanim zaczniesz opowiadać takie rzeczy.
    A może ty się zapoznaj, i przemyśl, co?

    Jotte

  • 13. Data: 2005-10-31 05:57:59
    Od: "MaD" <s...@w...pl>

> [...]
    > wypowiedzenie to ono jest skuteczne, nieważne, że nie podjąłeś listu. A
    > wiesz to pewnie od niego - z rozmowy, telefonu, mejla, tak?

    widzę sie z tą osobą nacodzien dlatego mnie to zdenerwowało ze mi to wysyła
    a nie daje do reki.
    w umowie jest miesięczne wypowiedzenie ale wydaje mi sie ze na to musi być
    jakiś powód a to działanie jest bez powodu. tracę bardzo dużo i chce
    dochodzić swojego nawet jakbym miał stracić 5 razy więcej niż wyegzekwuje

  • 14. Data: 2005-10-31 06:06:07
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    czy w umowie najmu bylo napisane , ze masz posiadac klucze, lub masz do
    dyspozycji lokal w okreslonych godzinach, bo jesli tak to nie mogl
    wymienic zamkow nie dajac ci kluczy, albo ograniczac czasu jaki ci
    przyslugiwal

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 15. Data: 2005-10-31 06:11:24
    Od: "MaD" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Harry" <U...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyspozycji lokal w okreslonych godzinach, bo jesli tak to nie mogl
    > wymienic zamkow nie dajac ci kluczy, albo ograniczac czasu jaki ci

    tak mam - dlatego chce z tym walczyc

  • 16. Data: 2005-10-31 07:06:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MaD" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w umowie jest miesięczne wypowiedzenie ale wydaje mi sie ze na to musi
    być > jakiś powód

    Wystarczającym powodem jest wola wynajmującego.

    > chce
    > dochodzić swojego nawet jakbym miał stracić 5 razy więcej niż
    wyegzekwuje

    polactwo :(

  • 17. Data: 2005-10-31 07:11:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > tak mam - dlatego chce z tym walczyc

    A nie lepiej poświęcić tę energię i czas na szukanie nowego lokalu?
    Zanim sąd rozpozna twój pozew w sprawie kluczy i godzin korzystania z
    lokalu umowa wygaśnie i sprawa będzie bezprzedmiotowa. Stracisz czas i
    pieniądze, do zyskania masz bardzo niewiele (o ile w ogóle cokolwiek).

  • 18. Data: 2005-10-31 07:32:11
    Od: "MaD" <s...@w...pl>

> [...]
    > lokalu umowa wygaśnie i sprawa będzie bezprzedmiotowa. Stracisz czas i
    > pieniądze, do zyskania masz bardzo niewiele (o ile w ogóle cokolwiek).

    nie chce nic na tym zyskac, moge stracic - lokal juz mam

  • 19. Data: 2005-10-31 07:42:34
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 30 Oct 2005 23:19:56 +0100, Jotte napisał(a):

    > A może ty się zapoznaj, i przemyśl, co?

    Ja mogę przemyśleć, nie wiem czy Ciebie na to stać.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 20. Data: 2005-10-31 07:44:06
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 06:57:59 +0100, MaD napisał(a):

    > w umowie jest miesięczne wypowiedzenie ale wydaje mi sie ze na to musi być
    > jakiś powód a to działanie jest bez powodu. tracę bardzo dużo i chce
    > dochodzić swojego nawet jakbym miał stracić 5 razy więcej niż wyegzekwuje

    Z tego co tu piszesz wynika, że nie masz racji i wydasz kupę kasy i nic Ci
    to nie da. Facet mógł Ci wypowiedzieć umowę, zapewne nie masz w umowie
    czasu dostępu do sklepu - więc zmiana godzin otwarcia interesu nie stanowi
    zmiany/naruszenia jej warunków - co więcej wiesz, że umowę Ci wypowiedział.
    Szkoda nerw.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||