  • 1. Data: 2007-11-04 18:09:23
    Temat: czy dziecko 7-letnie moze siedziec z przodu?
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    Poduszka wyłączana, oczywiscie na takiej "podkladce", czy moze siedziec z
    przodu w samochodzie?
    Madziak

  • 2. Data: 2007-11-04 18:22:42
    Temat: Re: czy dziecko 7-letnie moze siedziec z przodu?
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Poduszka wyłączana, oczywiscie na takiej "podkladce", czy moze siedziec z
    > przodu w samochodzie?

    Jezeli taka "podkladka" kwalifikuje sie jako "fotelik ochronny" bo taki jest
    wymagany to tak.
    Z przodu mozna wylacznie w foteliku ochronnym przewozic.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-11-04 22:26:29
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    > Jezeli taka "podkladka" kwalifikuje sie jako "fotelik ochronny" bo taki jest
    > wymagany to tak.
    > Z przodu mozna wylacznie w foteliku ochronnym przewozic.

    Z tyłu też. Kodeks nakłada ograniczenia wiekowo-wzrostowe.
    Czytałem dokładnie, bo sam wożę berbecia z przodu.
    Poduszkę wyłączasz TYLKO w przypadku noworodków, które jeżdżą tyłem do
    kieronku jazdy, w innym przypadku nie ma po co.
    Jest po to, aby chronić, w razie jakby co...

    --
    igoR