  • 1. Data: 2005-01-24 15:19:32
    Temat: idea, smsy wewnatrz sieci a numer 102
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zastanawia mnie pewien fakt.
    Mam w pakiecie 20 minut dziennie wymienne na 20 sms gratis wewnatrz sieci
    idea.
    Jestem zmuszony codziennie do wysylania sms na numer 102 (jest to numer
    idei!)
    jednak nie jest brane pod uwage przy darmowych minuutach, platne jak
    zwykly sms.
    Czy jest mzliwosc wymuszenia na nich wliczenia tych smsow w ramach tego
    pakietu?
    Na pewno nie jest to niemoralne bo wkoncu numer nie nalezy do zadnej innej
    sieci
    tylko do nich i jak dl amnie jest to zwykle kantowanie ludzi.
    Okolo 30 zeta wiecej w miesiacu , rocznie daje to 360 zl, a bywa tak ze z
    minut
    przeznaczonych na smsm w idei prawie nic nie ubedzie, k. czlowieka bierze,
    bo placi za cos
    co powinno byc gratis.

    P.

    ps.
    nie zwiazne z tematem. Wlasnie mialem dzwonek do drzwi, firma
    telekomunikacyja.
    A ja a dokladnie :jaka firma, "telekomunikacyjna", ale dokladnie jaka,
    "Firma tele 2 z porozumieniem z Telekomunikacja polska SA. i tu jakis
    przedzial czasowy ".